برنامه فیلم سازی استفوردشیر، اندی سالامونسزیک و فوزی داک برگزیدگان فیلم انکس

Posted on at

This post is also available in:


هفته پیش تیم مقاله نویسی سه برگزیده فیلم انکس را خوش آمد گفت : برنامه تهیه فیلم در یونیورسیتی استافوردشایر، فیلم ساز اندی سالامونسزیک و استدیوی هنری فوزی داک.

فیلم انکس سابقه طولانی با دانش آموزان از یونیورسیتی استافوردشایر دارد، بسیاری از آنها قبلا در  فیلم انکس بوده اند و صفحه ما را به هم کلاسی های خود توصیه کرده اند. این کاری است که دانیل هوپکینز، کسی که فیلم سازی و سینمای تجربی را در یونیورسیتی تدریس مینموده و خودش یک فیلم ساز نیز می باشد، که به فیلم انکس پیوسته و بعدا پروفایل فیلم سازی را در آن ایجاد نموده است.  دانش آموزان در سال آخرشان فرصت این را دارند تا دو فیلم را تهیه نموده و کارگردانی کنند و نتیجه آن واقعا دلگرم کننده است. این فیلم کوتاه Waiting for Ben یک فیلم ۷ دقیقه ای کمدی به کارگردانی ماریا کورتزه  که تجربه شخصی فیلم ساز را در زندگیش نشان میدهد ببینید.  این فیلم رو سه شخصیت زن  و ایده های آنها برای سرگرمی، دوستی و رابطه و هر چیزی که بیشترین اهمیت را دارد کار میکند. در فیلم Violet، جیمز پارسونز پا را از مرزهای یک فیلم دانشجویی فراتر گذاشته و داستانش را به شکل فیلمی در غرب آمریکا در سال ۱۸۵۰ درست نموده است. صفحه برنامه را برای دیدن فیلم های دانشجویی بیشتر ببینید و اخبار را در مورد این برنامه بخوانید. مفادی که بدست می آید برای نمایش  کارهای دانش آموزان استفاده میشود. و نمره بز آنها هم اکنون ۳۴ می باشد، به آنها کمک کنید تا با توزیع کارشان نمره اشان را زیاد کنند !

 

حدس بزنید دومین نفر از برگزیدگان فیلم انکس ما از کجا فارغ التحصیل شده است ؟  کورس استفوردشایر. اندی سالامونسزیک یک فیلم ساز با انتخاب شخصیت های غیر عادی و خاص، از آنهایی که طرفداران فیلم علاقه زیادی به دیدنش دارند. فیلم کوتاه کمدی او Dawid and Dominik یک مثال عالی است. این داستان دیوید، یک بچه جوان، کسی که تصمیم میگیرد که زنی خوب برای پدرش پیدا کند، کسی که بدنبال ماجراجویی است. فیلم پشت صحنه های متعدد و صحنه هایی که خلاقیت های اندی را در حالیکه با گروهش کار میکند را نشان میدهد. با نمره بز ۲۴، او بسیار عقب نیست و ما منتظر هستیم تا او را جزو ۳ بهترین ببینیم.

فیلم سازان انگلیسی بطور یقین  در زیر نور افکن هستند ! استدیو فوزی داک، سومین برگزیده پیک، همچنین در انگلستان موقعیت دارد، با برنامه فیلم اندی و استفوردشایر. هدف آنها ساده است : آنها دوست دارند داستان بگویند و روی آن کار کنند. در Jog آنها خشونت در درگیری های خیابانی را مورد انتقاد گرفتند، در حالیکه در ویدیوی موسیقی Irridescent آنها سعی کردند به شورشهای صورت گرفته در انگلستان واکنش نشان دهند. Ducks at the pond را حتما ببینید، ویدیوی که آنها برای معرفی تیم و پروژه اشان تهیه کرده بودند. آیا من در مورد نیگل موره، دایرکتر تهیه آنها که در استنفورد شایر تدریس میکند و بخشی از تیم کاری آنهاست که از یک پروگرام فارغ التحصیل شده اند چیزی گفتم ؟ همه اینها یک خانواده بزرگ هستند که همراه فیلم انکس می باشند!

لطفا همه فیلم سازانی را که برگزیده شده اند در فیلم انکس پیکس ببینید و اگر فکر میکنید که برای اینکار مناسب هستید با ما تماس بگیرید. 

Film Annex's Picks 

Subscribe to Film Annex so you don't miss the next articles.

- Jennifer Bourne



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160