کارخانه سوپرهیرو برای افغانستان، آسیای مرکزی و فراتر از آن ; داستان نویسی، کشف استعدادها، آگاهی دیجیتال

Posted on at

This post is also available in:

سوپر هیرو ، شخصیت کمدی و یا همه جا حاضر است که دارای قدرت فوق العاده بوده و در خدمت مردم است. یکی از ابتدایی ترین سوپر هیروها  مندراک جادوگر بود که در سال ۱۹۳۴ ساخته شد. 

 

مندراک جادوگر توسط شخصیت های بسیاری ادامه یافت که معمولا از آمریکا بودند، سوپرمن، مرد خدمتکار، مرد عنکبوتی، مرد آهنی، چهار فرد حیرت انگیز و بسیاری دیگر. به عقیده من، سوپر هیروها نقش های زرق و برق دار و سرگرم کننده ای دارند. تمایل آنها برای حفاظت از مردم ، آنها را تبدیل به الگویی برای بزرگسالان ، جوانان و کودکان میکند. در زیر یک سوپرمن را مشاهده کنید :

 

در فیلم انکس ما سفری جالب را به دنیای آگاهی دیجیتال و داستان نویسی برای کشورهای در حال توسعه از کشورهای آسیای مرکزی و بویژه افغانستان شروع کرده ایم. این ماه پروژه فیلم اگزامر را برای تشویق دانش آموزان دختر جوان افغان ایجاد کردیم تا داستانهایی را برای ما بنویسند که میخواهند فیلمی از آن نیز تهیه کنند.


درماه نوامبر، ما بدنبال ارتقا پروژه فیلم اگزامر هستیم تا با تشویق دانش آموزان افغان، هیرو مورد علاقه آنها را ایجاد کنیم، نه اینکه از سوپرهیروهای آمریکا تقلید کنیم ، بلکه  شخصیت هایی را بوجود بیاوریم که با فرهنگ و نیاز افغان های جوان و آسیای مرکزی تطابق داشته باشد. من میخواهم این کاررا  کارخانه تولید سوپرهیرو بنامم. ما روی ایده تقویت استعدادهای موجود کار میکنیم. بجای وارد کردن ایده ها و پروژه ها در افغانستان، آنها را از افغانستان به مابقی دنیا صادر میکنیم. کارخانه سوپرهیرو با تکنالوژی و سافت ویری که در صنف های انترنتی فیلم انکس و وومن انکس در هرات، افغانستان، بشمول چاپگرهای سه بعدی موجود است کار میکند.

 

در موازات اینکه چه اتفاقی در افغانستان می افتد، در اینجا در نیویورک، ما افرادی را با نیروهای فوق العاده از جادوگرانی مانند مندراک گرفته تا بقیه جمع نموده ایم. ویدیو و مطالب نوشته شده از زندگی واقعی مهارت ها و قدرتهای فوق العاده مشوق خوبی برای جوانان در سراسر دنیا می باشد، کسانی که دنبال نسل جدیدی از سوپرهیرو ها هستند. ما بدنبال تشویق زنان و مردان جوان از افغانستان گرفته تا مابقی دنیا می باشیم.

 


تصویری از آنجیلا شاه

جنایت در نیویورک در سطح پایینی قرار دارد. به متعاقب آن، سوپرهیروهایی مانند بت من و رابین وقت بیشتری برای مسافرت و پیدا کردن فرصت های جدید برای یادگیری و کمک دارند. این دلیلی است که بت من و رابین در آسیای مرکزی، جایی که شرایط و نیازها برایشان مشخص است و سعی دارند تا شخصیتهای سوپرهیرو را در شرایط سخت الگویی سازنده و تاثیرگذار برای بچه ها و مردان جوان بوجود بیاورند. 

 # داستان گویی

# کشف خلاقیت ها

# پروژه فیلم اگزامر

# آگاهی دیجیتال

 

لطفا جدیدترین نوشته ها مرا در این رابطه بخوانید

 

 Examer Film Project: If you are the smartest person in the room, you are in the wrong room and my last encounter with Batman, BATMAN's Sustainable Philanthropy for Afghanistan Education and Women Empowerment.

 

همچنین به وبلاگ شخصی من سر بزنید و خود را در آن راجستر نمایید، شما میتوانید با راجستر خود در صفحه وومن انکس از ویدیوها، مقاله ها و موضوعات جدید با خبر شوید.

personal page on Film Annex 

 Women's Annex 

Francesco Rulli



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160