ورکشاپ ده روزه فلم سازی برای خانم ها

Posted on at


ورکشاپ ده روزه فلم سازی ویژه بانوان علاقمند به فلم سازی در تاریخ 31 اکتوبر به پایان رسید.

این ورکشاپ با حمایت مالی برتیش کانسل و با مدیریت و تدریس آقای جاوید تایمن و همکارانش (آقای فاضلی و آقای اسلامی) در کافه هنر به مدت ده روز برگزار شده بود، در طی این ده روز اشتراک کنندگان با مضامینی چون فلم برداری، فلم نامه نویسی، کارگردانی، نورپردازی و صدابردای آشنا شدند.

در این ورکشاپ 8 فلم ابتدایی با حضور اعضا ساخته شد و اشتراک کنندگان با انجام کار عملی با نحوه کارگردانی و تصویر برداری و فلم نامه نویسی کاملا آشنا شدند.

بیست تن از این اشتراک کنندگان از ولایت کابل و ده تن آنها از ولایت بامیان در این ورکشاپ اشتراک کرده بودند، در پایان این ورکشاپ قرار است علاقمندان به ساخت فلم، فلم نامه های خویش را با موضوع وضعیت جوانان در سال 2020 ارائه نمایند و از بین این فلم نامه ها چهار فلم نامه برتر انتخاب خواهند شد و بهترین فلم نامه ساخته خواهد شد البته به کارگردانی فلم نامه نویس.

این ورکشاپ آغاز خوبی بود برای علاقمندانی که می خواهند با کمترین امکانات و با حضور داوطلبانه دیگران فلم بسازند و تجربه فلم سازی داشته باشند، قابل به یادآوریست که این دوره آموزشی قرار است در ولایات هرات، مزار شریف و قندهار نیز برگزار گردد و در پایان این دوره های آموزشی پنج فلم از ولایات کابل، هرات، بامیان، مزار و قندهار ساخته خواهد شد.

 به امید اینکه فلم های خوبی از این ورکشاپ حاصل شود!

 

 



About the author

MasoomaIbrahimi-pouya

my name is masooma I was born on 22 Nov 1983 I have several years experience in media (cinema, TV, radio) I am a writer (short film, drama radio, spot, TV program and ...) Art is my second job! I graduated Kabul economy faculty and now I study business management…

Subscribe 0
160