آيا تاكنون شكار نموده ايد

Posted on at


    آيا تاكنون شكار نموده ايد   


تا كنون چند نوع شكار و به چه وسايل حيوانات را شكار نموده ايد بعضا از مردم ها ذريعه تفنگ و بعضي ذريعه نيزه ويا تير و كمان و يا هم بعضي وسايل ديگ البته در اين جا كشتي و هيلكوپتر به كمك هم ديگر ماهي هاي بزرگ تونا را انجام ميدهند شايد ديده ويا شنيده با شيد انها همزمان عمل ميكند به طور مثال يگ مرد در هيلكوپتر در بالا نشسته و سطح دريا را نگاه ميكند وهمزمان چندين مرد نيرو مند در كشتي قرار دارند و يگ مرد ديگر در روي سكو كشتي قرار دارد همين كه مرد يكه در هيلكوپتر نشسته تونا هاي بزرگ را ديد به مرديكه در روي سكو كشتي است خبر ميدهد كه تونا نزديك ست و مرد در حاليكه نيزه يكه در دست دارد البته نيزه طوري است كه توسط يگ لين كوتاه كه در انجام ان بسته و سر ديگر لين به يگ چتگك كه سر ان چنگك داراي پره هاي به شكل ماهي بوده قرار دارد . به ظرف تونا به داخل آب پرتا ميكند  و تونا آنرا چنگ ميزند .



البته بايد گفت مردان يكه منتظر شكار هستند بايد بسيار به زودي و عجله عمل نمايند و اين مردان بايد قوي وكار آزموده باشند و تونا را به داخل كشتي كش نمايند و چندين نفر بايد خود را بالاي ماهي تونا اداخته چراكه ماهي تونا بسيار بزرگ است و به هر طرف جست وخيز زده و غلط ميخورد .



و اگر سستي نمايند شايد دوباره خود را به داخل آب بيندازد و همراه خود مرداني كه ميخواستند او را شكار نمايند آنها را طعمه خود نمايند .البته بايد گفت كه اين اتفاق بارها افتاده است كه در اثر جسن خيز ماهي دست ويا پاي يكي از مردان را شكسته ويا آنها را با خود به داخل وعمق دريا برده و طعمه خود وهمنوعان خود نمده است .


با تشكر


نويسنده: عمرزبير حميدي



About the author

omar-zobair-hamidy

I AM OMAR ZOBAIR FROM HERAT, I'M THE 4TH YEAR STUDENT OF COMPUTER SCIENCE (BCS), AND BESIDE OF BEEING VICE-PRESIDENT OF A CONSTRUCTION COMPANY, I AM A BLOGER AT FILMANNEX

Subscribe 0
160