مقاله نویسی در افغانستان و فلم انکس

Posted on at


دانش آموزان عزیز٫


در هفته ای که گذشت شاگردان باعلاقه و اشتیاق هرچه بیشتر دروس خویش را به پیش بردند. و در این هفته گرچه با رخصتی های زیادی روبرو شدند ولی با آنهم شاگردان درسرمای زمستان شروع به کارکرد دروس خویش نمودند.



در هفته گذشته شاگردان مقاله های خویش را بصورت عالی نوشته بودند که در این میان شاگرد لایقی بنام رابعه ولد گل احمد با خطوط زیبا و علایق و اشتیاق, لایق این شد که لقب بهترین مقاله نویس هفته رابخود اختصاص دهد, این شاگرد که خود علاقه زیادی به نوشتن کتاب نیز دارد٫ با تشویق استاد مربوطه توانسته است بهترین مقاله را نوشته و شوق وی بیشتر شود.  دراین میان دفتر افغان سیتادل نیز باز هم دراین عرصه بسیار موفق بوده است چون این شاگرد قبلا این توانایی را نداشتند٬ ولی با راه اندازی این پروسه آنهم در خود مکتب وی توانسته با علاقه زیادی و با تفکرات جالب و جوانانه اش مقاله هایی را بنویسد که برای اینجانب نیز الهام بخش باشد.



وی میتواند با ایجاد صفحه اجتماعی فلم انکس تفکرات خویش را برای جهانیان نشان دهد, جهانیان دیگر نباید دختران افغان را همیشه با چادر برقه و دست و روی ژولیده تصور کنند به همین منظور دفتر افغان سیتادل با ایجاد صفحه فلم انکس میتواند افغانها را طوری دیگر معرفی نماید و صدها دخترمثل این شاگرد و صدها صدا را از گلونهای نهفته و استعدادهای نهفته بیرون آورد. و این هفته, هفته ای پراز شور بوده است به امید آنکه هرهفته, هر دقایق وهر ثانیه برای هر افغان وهر دختر پربار و آموزنده باشد.



 برای پیوستن با صفحه شخصی فلم انکس من میتوانید با این آدرس یکجا شوید: http://www.filmannex.com/MalakeJalaliSchool



About the author

MalakeJalaliSchool

Malake Jalali is located on Godam Street in front of the big Masque of Herat, Afghanistan. It has 3270 Students, 101 teachers and 2 buildings.

Subscribe 0
160