ابراز علاقه به همسر!!

Posted on at


شاید برای مردها حرف خنده داری باشد چون مردها همیشه فکر میکنن خواسته های زنها بسیار است اول به کدام یک رسیدگی کنند!


این درست است که زنها موجودات عجیب و ناشناخته ای هستند، برای اینکه بتوانی انها را درک کنی چیز زیادی لازم نیست باید احساس داشته باشی، باید از راه احساس با او پیش بروی این یک خواسته مشترک بین تمام زنان است.


زن موجودات پر احساس و عاطفی است برای بدست اوردن او باید از راه احساس پیش بروید.اما نه!! اشتباه نکنید!! و این فکر غلط را از فکر خود بیرون کنید که با احساس دروغین انها را بخواهید فریب دهید چون سخت .در اشتباهید،  چون زنان خدای احساس اند، احساس دروغین را زود درک میکنند


 


 زن سرشار از احساس است، این سخن را شاید هزاران بار شنیده باشید که مردان با چشمان خود عاشق میشوند زنان از راه گوش عاشق میشوند. پس اگر میخواهید که همسر شما عاشق شما باشد محبت خود را به او ابراز کنید، زن در هر زمانی نیاز به توجه و الفاظ محبت امیز دارد، احساس قلبی تان را برای همسرتان بیان کنید بدانید که ابراز محبت معجزه میکند!!



 از کجا باید شروع کنید؟ از سر سفره از غذایش و دستپختش تعریف کنید وقتی به خودش میرسد یا ارایش میکند به او بفهمانید که متوجه او هستید و همیشه به او بگویید که زیباترن زن دنیاست. زنان به تاریخ های مهم زندگی شان مثل روز زن، روز تولد و تاریخ ازدواجشان اهمیت زیادی میدهند، سعی کنید که تاریخ روزهای مهم را همیشه به یاد داشته باشید و در تاریخ های مهم برایش هدیه بگیرید هرچند یک شاخه گل!! 


 و در اخر اینکه همیشه از الفاظ محبت امیز استفاده کنید مانند عزیزم زیبایم... ان زمان میفهمید که زندگی چقدر زیباست و بدست اوردن دل زنان کار سختی نیست!!



به امید اینکه همه زوج ها در زندگی مشترک شان موفق باشند و همیشه با عشق زندگی کنند. 


 



About the author

Selfish

This is Selfish Banoo 18 years old, from Afghanistan.

Subscribe 0
160