سخنی با سر دبیر؛ انتخاب هفته

Posted on at

This post is also available in:


اگر می خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه ) - مولانا


سخن سردبیر

سلام به همه شما دوستان وبلاگ نویس و فیلمساز در قسمت فارسی فیلم انکس.
به عنوان سر دبیر فارسی فیلم انکس از فعالیت ها و همکاری شما با این پلت فرم به منظور به اشتراک گذاری نوشته ها و فیلم هایتان قدر دانی میکنم. از آغاز کار فیلم انکس در افغانستان تا اکنون ما هر روزه شاهد پیوستن کاربرانی هستیم، که اکنون تعدادشان به ۶۲۵۹ نفر رسیده است. خوشبختانه این جمعیت شامل خانم ها و  آقایان میشود که این خود نشان دهنده آزادی اشتراک و انتشار مطالب بدون در نظر داشت ماهیت جنسی کاربران میباشد.

در هر حال این مایه خرسندی و مباهات است که قشر وسیعی از آنها را نوجوانان و جوانان فعال به خود اختصاص داده اند. وبلاگ نویسان و فیلمسازان میتوانند مطالب خود را با در نظر داشت مسائل فرهنگی، قومی، مذهبی و بدون جهت بندی های سیاسی به نشر برسانند،  چرا که رسانه های اجتماعی و دیجیتالی بهترین ابزار به منظور بالا بردن سطح آگاهی مردم و رساندن پیام نویسنده به گوش مخاطبین میباشد، اما چه خوب است که همیشه نوشته ما سفید "دور از تعصب" باشد.

به خاطر قدردانی از اشتراک و فعالیت های شما در قسمت فارسی فیلم انکس بر آن شدم تا هر هفته یکی از وبلاگ نویسان و یا فیلمسازان فعالی را که مطالب قابل توجه ای را  با در نظر داشت معیارهای کاری ما به نشر رسانده انتخاب کرده و به سایر اعضا معرفی کنم. هر شنبه وبلاگی به عنوان " انتخاب هفته " نشر خواهد شد  که  به معرفی یکی از چهره های منتخب در بخش فارسی فیلم انکس میپردازد.


فرشته فروغ - سر دبیر فارسی فیلم انکس



About the author

forough

After graduating in Literature from high school in Iran, where she was a refugee, Fereshteh returned to Afghanistan in 2002. She started teaching English to girls at the Afghan Youth Association and later attended the Computer Science Faculty in Herat where she got her Bachelors degree. After…

Subscribe 0
160