فلم انکس رو به طرف مستقل شدن است

Posted on at



فلم انکس که فعلا همه جهان از آن استفاده میکند، دارای قابلیت ها، سهولت ها و گذینه های زیادی میباشد که برای کاربران خود یک محیط ساده، گرافیکی و شفاف را تقدیم کرده است که هر کس میتواند از گزینه های فلم انکس به ساده گی استفاده کنند.


با این همه سهولت ها و خوبی های که فلم انکس دارد باز هم در پی آن است که برای کاربران خود یک محیط مستقلانه، همه کاره و بهتری را آماده بسازد. به همین دلیل تمام کارکنان و کارمندان فلم انکس شب و روز تلاش میکنند، تا بتوانند به قابلیت های فلم انکس بیافزایند و فلم انکس را مستقل از همه رسانه ها کنند.



مسوولان فلم انکس روی گذینه های فلم انکس کار میکنند تا وقتی کاربران وارد صفحه های فلم انکس خود میشوند، تمام گزینه ها تحت نظر آنها قرار داشته باشد و بتوانند از همه گزینه ها بصورت ساده و ساده استفاده کنند٫ و سعی دارند که محیط را معیا سازند تا در داخل خود صفحه فلم انکس کاربران بتوانند دوست داشته باشند، بلاگ ها و فلم های خود را  در داخل صفحه های فلم انکس خود بتوانند به اشتراک بگذارند. تا کار های شان در معرض دید دوستان شان قرار گیرد و دوستان شان بتوانند مقاله های شان را پسند کنند، نظر بدهند و اشتراگ گذاری کنند.



یعنی مسوولان فلم انکس میخواهند که فلم انکس را طوری طراحی کنند که در فلم انکس بتوانیم تمام کار ها را بصورت مستقلانه و جدا از همهء رسانه های اجتماعی انجام دهیم٫ و در تلاش آن هستند که یک محیط کاملا مستقلانهء را برای ما آماده سازند. طوری که در گذارش های قبلی یاد آور شدیم مردم افغانستان هم شامل تمام این پیشرفت های فلم انکس هستند و تغییرات روز افزون که در فلم انکس میاید همه مردم ما نیز شاهد آن میباشند و نهایت سپاس و اظهار خوشی دارند از مسوولان نهایت زحمتکش فلم انکس.



شاگردان مکتب هاتفی که از جمله افراد خوش چانس هستند و شامل یکی از برنامه های فلم انکس میباشند که همان آموزش کامپیوتر، مقاله نویسی و رسانه های اجتماعی میباشد، حالا  شاگردان مکتب هاتفی میتوانند بصورت کامل از صفحات فلم انکس خود استفاده کنند و نیز میتوانند به دیگران نیز کمک کنند٫ یعنی دسترسی کامل به فلم انکس دارند. هم چنان نکات باقی مانده تمام بخش های فلم انکس برای دانش آموزان تدریس شد.


کسانی که با فلم انکس آشنا هستند به شدت متوجه پیشرفت و مستقل شدن فلم انکس میباشند و شاهد این خواهد بود که در آینده های نزدیک با یک فلم انکس مسقل و همه کاره بوجود خواهد آمد. 



لطف کرده مقاله جدید و قبلی من را با پیوند زیر دنبال نماید: http://www.filmannex.com/Hatifi-Herat



About the author

Hatifi-Herat

Established in 1938, Hatifi High School is one of the largest schools in Herat, Afghanistan and has 8300 students. The students attend the classes in rotations. The school offers 116 classes only for female students. Film Annex and Citadel are building an INTERNET classroom at Hatifi High School in June…

Subscribe 0
160