فیلم Create از دن مکنزی در جالب ترین فیلمهای Wacky Tuesday

Posted on at

This post is also available in:

بله, اتاق خواب جایی است که جادوگری اتفاق میافتد.البته این را همه میدانند.ما در فیلمها میبینیم که مردم اطاق های خواب خود را به یکدیگر نمایش میدهند.ما از آنها خواستیم تا اطاق های ما را هم ببینند.این کار انجام پذیرفته و هنوز هم ادامه دارد.در این هفته از Wacky Tuesday دن مکنزی, فیلمساز و انیمیتور, ما را به دنیای جادویی یک پسر با بردن به اطاق خوابش برد.

یک انتخاب رسمی و درست در Fantastic Fest , فستیوال فیلم ساحل نیو پورت, و جشنواره فیلم ساوانا در جایی که جایزه بهترین فیلم متعلمی را از آن خود کرد.فیلم Create مکنزی دو وضعیت جهان مشابه را ارائه میکند:اول متعلق به یک دانشمند دیوانه است که میخواهد در آزمایشگاه خود یک حیوان هیولا را خلق کند,و دیگری به جهان واقعی یک پسر بچه در اطاق خوابش برمیگردد.بله, اطاق خواب در جایی است که اتفاقات جادویی در آنجا صورت میگیرد.زمانی که من بزرگ شدم من از خانه باربی خسته شدم که از من میگذشت و به خواهرم میرسید که با خراشیدن عروسکها روی کشوی من برای خودش بازی میکرد و من با حالتی متحیر عروسک ها را به نقاط تیز کشو میکوبیدم.

 

 Create یک فیلم بسیار زیبا و کوتاه میباشد, اما کمی هم گیج کننده است چون نقش یک دانشمند دیوانه هم در آن میباشد.خوب شاید هم پسر بجه دیوانه تر از دانشمند باشد.اگر چه فقط 2 دقیقه را در بر میگیرد, یک وزشی از فرانکشتاین قدیمی Marry Shelley هم در اینجا هست.توصیه میکنم ببینید.

یک فارغ التحصیل دوره اخیر از دانشگاه ساوانا در بخش هنر و دیزاین, دن مکنزی اخیرا در یک برنامه تلویزیونی کار کرده است, روبوت چیکن, و شخصیت داستانی لایکا, پارا نورمن میباشند.او فعلا در پروتلند, اورگون کار میکند و اقامت دارد و عضو جدید گروه ایرن میباشد.همینجا بمانید و جالب ترین فیلمها را در بنیاد پخش کننده فیلم در فیلم انکس ببینید.

Create را همینجا ببینید.

 


 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160