حقوق بانوان و آزادی بیان از طریق آموزش دیجیتالی, آموزش دیجیتالی, آموزش پایدار و امتیاز مرتبط با بازاریابی - بخش سوم

Posted on at


امروزه سوریه در مرکز توجه هرازان گزارشگر جهانی قرار دارد که توجه خود را بر آن متمرکز داشته اند.اما مردم سوریه بویژه بانوان دیدگاهای ویژه خود را دارند اما بر اساس محدودیت های مالی, فنی و امنیتی از این فرصت ها بازداشته شده اند.


این دلیل فعالیت بنیاد بانوان انکس در ایتالیا, افغانستان و ایالات متحده آمریکا است که برای سازمانهای آموزشی محلی, کاربران انفرادی, نویسندگان و فلمسازان پشتیبانی مالی و فناوری فراهم میکند.



 


من پیش از اینکه به 185000 کیلومتر مربع مساحب جغرافیایی توجه کنم, 22 ملیون مردم سوریه را 22 ملیون دیدگاه و فرصت داستانگویی و ایجاد استعداد محلی میبینم.


پیش از اینکه به کدهای محلی شان نگاه کنم به نشانی های انترنتی شان نگاه میکنم. پیش از اینکه به اوسط درآمد شان نگاه کنم به قدرت رسانه های اجتماعی شان توجه میکنم و به اساس امتیاز ویژه شان آنها را پاداش میدهم طوریکه دقیقا برای کاربران آمریکایی و اروپایی مد نظر گرفته شده است.



 


تجربه ما در افغانستان بسیار موفق آمیز ثابت شده است. حد اوسط امتیاز بانوان در افغانستان 26 در مقابل ,14 امتیاز بانوان ایالات متحده آمریکا, 20, امتیاز بانوان سرتاسر جهان و پانزده امتیاز آقایان در سرتاسر جهان است.


 


 


ما علاقهمند گسترش دیدگاه خود در کشورهای در حال توسعه, بویژه آنهاییکه دچار اغتشاش اند مانند سوریه و مصر می باشیم. در این مورد بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری در بنگاهای اجتماعی برای بانوان در عرصه فناوری, آموزش


دیجیتالی و رسانه های اجتماعی



 



About the author

160