جشنواره فیلم ای سی یو، سینمای فرانسه با کول - کوا، جایزه فیلم سازی تد - خبرنامه فیلم انکس

Posted on at

This post is also available in:

ما مروری بر جشنواره بهاری فیلم های مستقل اروپا ای سی یو که فردا در پاریس برای ۳ روز برگزار خواهد شد داریم. ای سی یو بخاطر تمرکزش روی فیلم هایی که کیفیت، نوع آوری و خلاقیت را با خود دارند شناخته شده است. امسال، ۹۰ فیلم را از ۲۸ کشور نشان خواهد داد، از فیلم های مستند تا فیلم های کوتاه و فیلم های موزیک. امسال بخش جدیدی را در نظر گرفته ایم که بورد انتخابی عرب هست، که شش فیلم مستقل عربی را برمیگزیند. تریلیر فیلم های تقدیم شده روی صفحه وب تی وی ای سی یو در فیلم انکس موجود است. در کنار نمایش فیلم ها، شما همچنین میتوانید در ورکشاپهایی که در بخش فیلم سازی مستقل دایر میشود را ببینید. اگر شما در پاریس نیستید تا در جشنواره اشتراک ورزید، ای سی یو برنامه را برای همه بصورت زنده پخش خواهد کرد.

 

 

بیایید در فرانسه با کول. کوا ( شهر روشنایی ها، شهر فرشته ها ) جشنواره فیلم فرانسه که از آپریل ۱۵ الی آپریل ۲۲ برگزار میشود باشیم، که ۳۸ فیلم سینمایی و ۱۹ فیلم کوتاه را به نمایش گذاشته است. جشنواره به تقویت فیلم های فرانسوی در آمریکا در کنار به پرده گذاشتن آنها می پردازد. شما میتوانید در هپی هاور تاک، بوردی که موضوعات مربوط به بخش فیلم سازی را نشان میدهد. جشنواره با فیلمی از آمریکای شمالی آغاز خواهد شد به نام "در اس تی - تروپز اتفاق خواهد افتاد "که توسط دانیل تامپسون نوشته و کارگردانی شده بود.

 

 

 

 

ساندانس شراکت خود را با تد، که با تلاش سوگاتا میترا، برنده جایزه امسال درست شده است اعلام کرد. آنها جایزه فیلم سازی تد را طوری ساخته اند که برنده بتواند یک فیلم کوتاه در مورد میترا و سالی که جایزه تد را گرفت بسازد. این جایزه طوری برای تقدیر از تلاش های فردی که با خلاقیت تلاش برای ایجاد تغییر داشته است میباشد. سوگاتا میترا آرزومند بود که : به طرح آینده ای بهتر برای آموزش و حمایت بچه ها از سراسر دنیا برای استفاده از حس خلاقشان و کار مشترک کمک کرده باشد. این فیلم مستندی است که ما منتظر تماشای آن در فیلم انکس هستیم جایی که تحصیلات مردان و زنان جوان موضوعی اصلی فعالیتهای ماست، بویژه وومن انکس.

Sugata Mitra (Photo credit: TED)


- Jennifer Bourne



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160