پروژه فیلم اگزامر آگاهی دیجیتال و داستان نویسی را در مکاتب افغانستان بهبود می بخشد

Posted on at

This post is also available in:

آیا برای اینکه یک فیلم ساز شوید آماده گی دارید ؟

 

فیلم سازی یکی از ابزار هنری قوی میباشد که با در کنار هم گذاشتن عکسها، صدا و بازیگری بوجود می آید. هرکسی داستانی برای گفتن دارد. در مورد شما چطور؟

فیلم انکس مرحله اول را برای توانمند سازی دانش آموزان افغان برای به اشتراک گذاشتن  داستانهایشان بصورت آنلاین و به اشتراک گذاری  پیامشان از طریق پروژه فیلم اگزامر شروع نموده است، بنا هر کسی که پروفایل فیلم انکس را دارد میتواند در رقابت شرکت نموده و یا به examer.org برای ثبت نام مراجعه نماید. 

پروژه فیلم اگزامر برای کمک به دانش آموزان کشورهای در حال توسعه مانند افغانستان طرح شده است. این پروژه به آنها امکان بهبود فیلم شان را توسط فیلم سازان خبره ، کسانی که با فیلم انکس همکاری میکنند را میدهد، آنها بر کار فیلم سازان نظارت نموده و در نهایت بهترین فیلم ها پاداش دریافت میکنند. 

فیلم سازی پروسه است که مراحل مختلفی دارد. اولین و مهمترین مرحله آن ایده اولیه برای داستانی است که قرار است به بینندگان ارائه کنید، بنا شما به  فیلم نامه نیاز دارید.

فیلم نامه اولین مرحله برای نوشتن  نمایشنامه سینمایی و ساخت فیلم تان میباشد.  این  بدون دیالاگ نوشته شده و داستان شما را در زمان حال با تشریح اتفاقاتی که قرار است بیفتد، تشریح میکند. این فرصت عالی برای شما است تا شخصیت ها و طرح داستانتان را به مخاطبان خود معرفی کنید. 

یک صفحه فیلم نامه را نوشته و در مورد داستانتان به ما بگویید. داستان شما میتواند در مورد هر چیزی باشد. برای اینکه یاد بگیریم که چگونه فیلم نامه را از طریق فیلم سازان حرفه ای در صفحه فیلم انکس بنویسیم در اینجا کلیک کنید. click here

 

فیلم نامه خودتان را ارائه کنید، داستان خودتان را برای نشان دادن فیلم تان در سراسر دنیا بازگو کنید و فراموش نکنید که آن را با کلمات کلیدی زیر تویت نمایید:


#StoryTelling
#CommunicationWithoutBorders
#DigitalLiteracy
#BuildLocalTalent
#ExamerFilmProject

فرشته فروغ 

ما منتظر فیلم نامه های شما هستیم ،

در بخش بلاگهای من و وومن انکس ثبت نام نمایید تا مقاله بعدی را از دست ندهید. 

 my blogs  Women's Annex 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160