پرندگان خانگی و توانایی های آنها

Posted on at



پرندگان از قدیم جانداران مورد علاقه انسانها بوده اند، طوری که مردم همیشه با نگه داری آنها در خانه های خود به محیط زندگی خود صفا و طراوت می بخشیدند، قناری ها ، طوطی ها و دیگر پرندگانی که توانایی صحبت کردن و تقلید از انسان را داشته اند از دیرباز در معرض توجه زیادی قرار داشته اند. انسانها با خرید این پرندگان و آموزش آنها از طفولیت باعث میشدند تا از این پرندگان موجوداتی جالب و دوست داشتنی بسازند.


 


این پرندگان علاوه بر اینکه توانایی صحبت کردن را دارند، با داشتن پرهایی با رنگهای متفاوت جذابیت خاصی دارند، طوری که فرد با اولین نگاه مجذوب این پرندگان میشود. طوطی ها دارای پرهای بسیاری زیبایی هستند که بجرات میتوان آنها را در دسته زیباترین پرندگان قرارداد. بعضی پرندگان با صدایی که دارند باعث آرامش انسانها میشوند، این پرندگان هنگام صبح با صداهایی زیبایی که از خود در می آورند انسان را به وجود می آورند.  


طوطی که اخیرا در هند صحنه از یک جنایت برداشته است، توجه همگان را به خود جلب نموده ، توانایی که باعث شد پرده از راز یک قتل بردارد، این طوطی هنگامی که باشندگان خانه از فردی نام میبرده اند بسیار ناراحت و مضطرب میشده است و سر و صدای زیادی ایجاد مینموده است، همین امر باعث شد تا افراد خانه این موضوع را به پلیس گزارش بدهند و فرد قاتل با تحقیقاتی که بعد از آن انجام شد به چنگال پلیس بیفتد. 




About the author

160