سواد دیجیتالی در پشتیبانی تایلند

Posted on at



طوریکه در مورد رویدادهای اخیر تایلند میخوانم, نمیتوانم راه حل صلح آمیز خود در مورد این رویداد را ارایه نکنم.


آرزو دارم که درمیانگذاری در رسانه های اجتماعی برای قطع فوری تمام دشمنی ها کسان زیادتری را از سرتاسر جهان تحریک خواهد کرد تا مقاله های زیادتری بنویسند و مرتکبین این خشونت ها را محکوم کنند.


بیایید از حسابهای رسانه های اجتماعی خود استفاده کنیم و یک مبارزه را برای محافظت مردم تایلند از خشونت بیشتر آغاز کنیم.



بیایید سواد دیجیتالی را بکار ببریم تا تشویق کنیم و فشار بیاوریم به رهبران مسوول تا یک راه حلی برای این تشنج بیابند. بیایید ارتباطات بدون مرز را به سود ملیونها مردمیکه خراب شدن شرایط را نمیخواهند, توسعه دهیم.


تایلند به حیث یکی از کشورهای سازگار شناخته میشود. تعداد زیادی از بازدیدکنندگان عاشق زیبایی آن میگردند و با برداشت های فراموش نشدنی از جذابیت های رنگارنگ آن به میهن خود برمیگردند.


جالب است که هر دو طرف این کشمکش با دو رنگ بسیار مهم زرد و سرخ در این کشور شناخته میشوند. پیراهم زردها – جنبش ضد حکومت با پیراهن سرخ ها هواداران حکومت برای غالب شدن دیدگاهای خود مبارزه میکنند.



 


بدون توجه به اینکه رنگ نارنجی نشان دهنده رنگ ردای رهبران معنوی شان است که بخش بسیار مهم از ریشه و میراث فرهنگی این کشور اند. مردم تایلند مهرورزیده و خشونت را متوقف کنید و به قلب های خود گوش فرا دهید. راهای بهتری برای حل یک تشنج سیاسی نسبت به شلیک به همدیگر وجود دارد.


 



About the author

160