!!!قسمت نویس باش

Posted on at


قسمت چیزی است که بعضی به آن باور دارند و بعضی ندارند,به نظر من قسمت را خود ما انسان ها مینویسیم. قسمت همیشه در دست ما بوده.انسان های ناکام همیشه هر کار اشتباه خویش را به پای قسمت میگذارند با مرتکب شدن بی احتیاطی های فراوان دچار مشکلات زیادی میگردند و در آخر هم زمانی که میبینند که توان مقابله با آن را ندارند و نمیتوانند گره هایی را که خود با دستان خویش بسته اند باز کنند میگویند قست بود.


تصمیم گیرنده خود انسان است.انسان باید بدون در نظر گرفتن خرافاتی که مردم در رابطه با قسمت میگویند زنده گی کنند,ما انسان ها مخلوقاتی هستیم که هر چه و هر وقت خواسته باشیم انجام داده میتوانیم پس قسمت همیشه به دنبال ماست.



انسان های موفق منتظر فرصت نمی مانند بلکه آن ها فرصت را به وجود میآورند و همین طور قسمت را نیز خودشان به وجود آورده و آنرا به نفع خود تغییر میدهند و قسمت و آینده ی هر شخص وابسته به تصمیم گیری وی میباشد.


تصمیم دقیق در موقع و درست خودش یک قسمت است,قسمت را هیچ وقت نباید در رأس زنده گی خود قرار دهیم چون قسمت آخرین مرحله ی کارهاست یعنی نتیجه ی کارها.پس تصمیم گیری دقیق باعث میشود تا وابسته به قسمت نباشیم.بعضی از انسان ها در حالی که بسیار با ارزش اند اما خود را به خاطر چیزهای بسیار بی ارزشی از دست میدهند و خود را در مقابل خواسته های دیگران طوری که فکر میکنند خیر و صلاحش را میدهند میفروشند.



گاهی به قسمت گاهی به تصمیم فامیل خود و گاهی به خواهشات بی جا خود را بدبخت ساخته هر انسان باید بالای قسمت حکم روایی کند و خود را به پروردگار عالمیان بسپارد همراه با اراده ی راسخ و هیچ گاه تابع تصامیم دیگران نباشد و همیشه و هر لحظه و مکان شعارش این باشد قسمت نویس خود باش.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس ام میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MahjubaHerawiSchool


                                                                                               آرزو



About the author

MahjubaHerawiSchool

Mahjube Herawi School is located in the third district of Herat Province on Mokhaberat Street. It was named after a famous woman poet Mahjube Herawi (Mahjube Herawi’s real name was Bibi Safora and she was one of the famous Farsi pouter of Badqhis –Afghanistan. Mahjube has about 5,000 poems about…

Subscribe 0
160