سه کهنه سرباز سازمانها را در جهت کمک رسانی به مردم یاری میکنند - بخش سوم

Posted on at


. در یک برنامه یک ماهه آنلاین آنها اساسات مدیریت بازرگانی را فرامیگیرند و بعد در یک برنامه آموزشی برای انکشاف دیدگاهای اقتصادی خود شرکت میکنند.


تعریف این سازمان به حرف خود شان" این سازمان طراحی شده, تا پل بزند بین نظامی ها و حرفه تجارت در یک زمینه غیر نظامی.


از شروع این برنامه در در دانشگاه سیراکیوس در سلا 2007 در هشت دانشگاه در سرتاسر ایلات متحده امریکا توسعه داده شده است که عبارت اند از:



 


دانشگاه UCLA, دانشگاه دولتی فلوریدا, The Florida State University”  , دانشگاه , Texas A&M دانشگاه پوردو” Purdue University “ , دانشگاه کانتیکتUniversity of Connecticut” ,دانشگاه دولتی لویزیاناLouisiana State University “ دانشگاه کارنل” Cornell University “  و دانشگاه سیراکیوس”  Syracuse University” . برنامه به اندازه ای موفق بوده که تلویزیون سی بی اس” CBS “برنامه  " شصت دقیقه دوازدهم می  May 12thخود را به آن ختصاص داد.



فلم انکس بحیث سازمان دیجیتالی, ویبگاهش را برای به نمایش گذاشتن کارهای فلم سازهای  مستقل در سطح جهان بکارمیبرد و به بلاگ نویسان آنلاین در مقابل کارشان پول میپردازد.


 


کهنه سربازان زیادی با بلاگ نوشتن درآمد کسب میکنند. بلاگ نویسی امروزه بسیار معمول شده است و کهنه سربازان با نوشتن بلاگ و گذاشتن شان در ویبگاه میتوانند برای خود درآمدزایی کنند و این میتواند کار و بار خوبی برای کهنه سربازان باشد.


انتشارات انکس, شبکه تبلیغاتی فلم انکس بلاگ نویسان را به اساس امتیاز استخدام میکنند, تاثیرگذاری بیشتر, امتیاز بیشتر و درآمد بیشرت را ایجاد میکند.



به همین سادگی. هزاران نفر از خدمات این سازمانهای کمک رسانی برخوردار شده اند و تعداد زیاد دیگری در آینده برخوردار خواهند شد. هزاران سرباز دیگر از جنگ افغانستان برخواهند گشت و به کمک ها و حمایت های بیشتری که شایسته اش هستند ضرورت است.


ما فراموش میکنیم که کشور ما هنوز در جنگ است و توان این تقصیر ما را دیگران میپردازند.


 



About the author

160