ایجاد گروه با هشتگ فلم انکس ایرن پکس و تمویل آنلاین فلم

Posted on at


اوایل این هفته نشان بازرگانی جدیدی که یک صفحه تخت هفتاد انچی است به فلم انکس پیوست. به زودی بهاو نام خواهیم داد.امروز یک نشست ثمربخش را در مورد ایجاد گروه با هشتگ برگزار کردیم. اما چرا هشتگ ها مهم اند؟


در جهان سریع و مملو از معلومات امروز هشتگها ساده ترین روش برای جلب توجه کردن اند. میتوان آنها را برای ایجاد نشان به یک سازمان و یا یک فرد استفاده کرد. همه در فلم انکس کلید واژه های مرتبط با هشتگ ها دارند و این کلید واژه ها برای بیان کارهای ما استفاده میشود. تعداد از کلید واژه های من .



فلم انکس “ Film annex”  


ایرنز پکس  “Eran’s Pics”  


فلم اجتماعی “ Socail Film”  


پخش آنلاین فلم” Online Film Distribution “ 


تمویل آنلاین فلم “Online Film Financing”


فلم دیموکراسی “Democratizing film”


شکل جدید پخش فلم”Reinventing film distribution”


شک جدید تمویل فلم”Reinventing financing Film”.



 با تبدیل هریک از این کلید واژه ها به هشتگ و خواستن چنین چیزی از فلمساز ها, ایرنز پکز”Eran’s pics” به یک گروه فعال تبدیل میگردد که فلم سازها و بازدیدکنندگان به راحتی میتوانند همدیگر را بیابند, فلم های با کیفیت تماشا کنند و برای برنامه های جدید با همدیگر به ارتباط شوند.


تمام فلمسازهای ما میفهمند که روش تمویل فلم انکس بی همتا و به اساس تبلیغات است. هشتگ #Onlinefilmfinancing نمونه خوب آن است. با استفاده از هشتگ تمویل مالی آنلاین فلم, تمام افراد را باهم یکجا کرده و از این روش برای تمویل فلم استفاده میکنیم. با استفاده از این روش توجه دیگران را نیز جلب کرده و از آنها میخواهیم که به جمع ما بپیوندند.ما به این روش افراد زیادتری را به گروه خود اضاف میکنیم و امکان تمویلی مالی فلم ها را نه تنها در تارنمای فلم انکس بلکه در دیگر تارنماها بلند میبریم.


 


اگر این هشتگها نمیبود, از آنچه امروز در ترکیه میگذرد کسی آگاهی نمی یافت, چون رسانه های ترکیه از پخش اعتراضها برضد نخست وزیر انکار کردند. باید از استفاده وسیع هشتگ های مانند #occupygezi و #resisturkey توسط ترکها و غیر ترکها سپاسگذاری کرد.


خوب من فکر میکنم که پرسش حالا باید این باشد که هشتگ شما چیست؟



About the author

160