روابط انسانها

Posted on at


انسان به عنوان یک موجود اجتماعی از زمانی که متولد میگردد تمایل اجتماعی را از خویشتن نشان میدهد و این اجتماعی بودن شخص نیاز به حمایت دارد. زنده گی اجتماعی یک ضرورت حتمی و فرض برای اشخاص میباشد.انسان به تنهایی خویش نمیتواند از پس مشکلاتش بر آید.انسان ها برای پیشرفت و ترقی نیاز به برقرار نمودن روابط سالم و مفید در بین جوامع کوچک و بزرگ دارد.


با برقرار نمودن روابط سالم در بین اعضای یک جامعه در مرحله ی نخست صلح,آرامش,دوستی و محبت به وجود میآید و با برقرار نمودن روابط سالم اعضای یک جامعه مانند حلقه به هم متصل شده و با هیچ مشکل نمیتوان این جامعه را از هم گسست.



پس در اینجا باید ذکر نمود که با روابط سالم صلح به وجود میآید و صلح خود نیز بیانگر آرامی و امنیت در یک کشور میباشد و موجودیت صلح و آرامش انسان را مترقی ساخته و به سوی کامیابی های روز افزون سوق میدهد.روابط اجتماعی یکی از موضوعات مهم و اساسی در یک جامعه میباشد.هستندجوامعی که دارای روابط اجتماعی بالا و مفیدی میباشند اما برعکس جوامعی که از نظر علمی و تحصیلی در گراف پایینی قرار دارند دارای روابط اجتماعی صحیح نبوده و افرادی که در این جوامع بودو باش دارند زنده گیشان سراسر مشکلات بوده و برای حل مشکلات نیز راه حلی ندارند.


کسانی که مشتاق روابط اجتماعی هستند این اشخاص در جوامع خویش دارای رفتار خوب و عالی بوده ونیز الگویی برای دیگر اشخاص میباشند.و رفتار این چنین اشخاص موجب میگردد تا پشتیبانی اشخاص زیادی را در جامعه بدست بیاورند.و حمایت افراد را به اسانی میتوانند بدست بیاورند.پس چه خوب است که هر شخصی تشنه و جویای چنین رفتاری باشد.صداقت و پاکی و هم چنین اعتماد به نفس از گزینه هایی است که که موجب اعتبار و افزایش توانایی فرد میگردد.



کسانی که فقط بازیگر بوده و نقش یک انسان اجتماعی را بازی میکنند هرگز و هرگز نمیتوانند که رفتار شخصی را به تصویر و نمایش بکشند که از ته دل با دیگران محبت دارد بلکه اعمال آن ها کاذب بوده و به زودی به همگان برملا خواهد شد.


انسان ها برای برقرار نمودن روابط اجتماعی باید حمایت و از همه مهمتر اعتماد اشخاص را بدست آورده و در نتیجه میتوان گفت که کسانی را به عنوان دوست و همدم برای خویش برگزینیم که دارای رفتار عالی و روابط اجتماعی مفید بوده زیرا با یک شخص گوشه گیر و غیر اجتماعی نمیتوان به پیشرفت دست یافت و بعد از مدتی شاید همانند او شویم. با داشتن روابط اجتماعی میتوان همیشه دوست داشتنی و جذاب بود.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه ميرمن حیاتی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MirmanHayatiHighSchool/blog_post


منصوره



About the author

MirmanHayatiHighSchool

Mirman Hayati High School is one of the historical schools of Herat, Afghanistan. It was established in 1340 (1961). This school is located in the center of Herat city, on Shahid Mirwais 28 Street. It has 1,810 students in two shifts and 50 teachers. This school was first reconstructed by…

Subscribe 0
160