ویار

Posted on at


ویار


ویار در اشخاص مختلف است و ویار حالتی است در زن یا زنان باردار که به یک شی یا غذای بیشتر میگرایند و وجود آن غذا یا غیر غذا را مثل ذغال، گل تخمه،ترشی و غیره زیاده از حد معمول دوست میدارند این چنین حالت را در زنان ویار مینامند.


بعضی ها از ذغال خوردن لذت میبرند و عده ای از گل خوردن کیف میبرند.مثل گل داغستان و گل تباشیر و امثال اینها جماعتی از ترشی خوششان میاد برای خوردن ترشی جات و سرکه روح از بدنشان پرواز میکند. گاهی میشود با یک آب و تابی یک غذای دل بخواه مطابق میل خود طبخ نموده و واقعا هم گوارا و لذیذ میباشد تا اماده ای خوردن آن میشود ذایقه قبول نمینماید.و از آن غذا بدش میاید راضی دارد کاسه فلوس بخورد و آن غذا را نخورد و میرود سرکه را با لذت میخوردو از ان غذا نمیخورد و اصلا هم تقصیر ندارد زیرا طبیعت و ذایقه و اشتها به ترشی میگراید، برای انکه روزهای اوایل و ماههای ابتدا را میگذران.


در چنین مواقع باید غذا های خارج از منزل و غفلتا از راه رسیده به ایشان ارایه داد باز هم اگر میل ننمود اصرار ننماید و بگذارید هر چه ذایقه اش قبول میکند میل کند.



در چنین روزها عق خشکه و حالت استفراق زیاد به وی دست میدهد. البته این حالت تا چهارم و اواسطه ماه پنجم کم کم مرتفع میگردد در این چن ماه اوایل شرایط ذیل را کاملا رعایت نموده و به کار بندد:


از ماه چهار به بعد سعی کنین از هم خوابی و غریزه جنسی اجتناب نماید مخصوصا ماه های اخر که هم ناراحتی برای طفل است در شکم و هم برای مادر طفل این نکته را خود مردان باید بیشتر ملاحظه نمایند


به مادران توصیه میشود برای تقویت طفل خویش به جای قرص های تقویتی بیشتر از میوه جات و سبزی جات استفاده کنند




About the author

160