فشن افغان زنان را در افغانستان توانمند میسازد

Posted on at

This post is also available in:

مردم دید و نظرات متفاوتی را درباره فشن دارند.بعضی از آنها علاقه دارند تا چیز متفاوتی را بپوشند و بعضی دیگر زیاد به لباس پوشیدن خود اهمیت نمیدهند.ببیشتر زنان به استایل و آن چیزی که میپوشند اهمیت میدهند, و من یکی از آن زنان هستم,کسی که از فشن یک دید متفاوت دارد.بیشتر من علاقه مند لباس های محلی با کار سوزن هستم.طوریکه من بیشتر با خانم ها کار میکنم, مخصوصا با نسل جوان, من دریافتم که آنها نیز در چنین کاری علاقه دارند.شاگردان دختر بسیاری در مکاتب کارهای دستی فوق العاده ای را ارائه میکنند.زمانیکه من ایده خود را با سایر زنان به اشتراک میگذارم آنها شدیدا علاقه به کار در طرح لباس دارند.

این کار من را به این واداشت تا کارم را با این بانوان شروع کنم.ما یک انجمن از بانوان افغان را ایجاد کردیم و خواهان احداث یک شرکت به نام خانه مد افغان هستیم.هدف اصلی خانه مد افغان این است تا طرح های جدید ساخته شده از استایلهای ترکیبی سنتی و جدید را به جهان نشان دهیم.خانه مد افغان بر این است تا تفاوت ها و برترین ها را تولید کند.

هفته گذشته, من با دو نفر از USAID ملاقات نمودم, خانم امیلی و آقای ژاویر, مدیر اقتصادی.انها بسیار علاقه مند به دانستن کارهای شرکت افغان سیتادل شدند که تا کنون  در افغانستان انجام داده است ونیز درباره همکاری ما با فیلم انکس.من نیز برای آنها کار و بار فشن و مد متغلق به زنان را برایشان معرفی کردم.من بعضی از کارهایمان را که از ابریشم ساخته شده اند را نشان دادم.آنها بسیار علاقه مند کار ما شدند و قول دادند تا ما را در این امر همکاری کنند.آنها دوست دارند تا اولین کسانی باشند که از ما خریداری میکنند.

 

 

 

من به دنبال یافتن فرصتهای جدید هستم تا کار خود را حمایت و کمک کنم.به این طریق, من خواهان کمک به فرهنگ و زنان افغان هستم تا اینکه سر پای خود ایستاده شوند.



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160