ایجاد یک سطح بازیگری

Posted on at

This post is also available in:

به تازگی از پیوستن هنرپیشه موفق آمریکایی متیو موداین به فلم انکس آگاهی یافتم. نام صفحه تلویزیون انترنتی اش متیو موداین است که کارهایش را نه تنها در عرصه بازیگری, بلکه تولید و کارگردانی به نمایش میگذارد. به حیث یک فلمساز مستقل از دیدن پیوستن تعدادی  از فلمسازهای مطرح به شبکه های مانند فلم انکس خرسندم, این نه تنها در جهت رشد شبکه میباشد بلکه ما را قادر میسازد تا اثرهای کاری تعداد از اشخاص مشهور در عرصه فلمسازی را به تماشا بنشینیم.


 


 فلم آقای موداین به نام "فکر میکنم فکر کردم" که خودش آنرا نوشته, کارگردانی کرده, ستاره آن بوده است و تولید خودش میباشد,  تماشا کردم. این فلم زندگی شوخی آمیز مردی را به نام جو به نمایش میگذارد که تاب اندیشه تحلیلی را ندارد. فلم دلچسب کوتاهیست, شما را به تماشای آن دعوت میکنم.


دلیل نامبردن دوباره موداین بخاطر درک قدرت جهان آنلاین است. این واقعا یک سطح بازیگری را ایجاد میکند. در این شبکه مانند موداین موفق بوده ام و به اندازه او از موضوع های من بازدید شده است. چنین چیزی همیشه در جشنواره های بزرگ فلم و یا روشهای سنتی پخش فلم ممکن نیست. مستند نمایش توقف رسانه, این پرسش را بر می انگیزد که آیا استعدادهای واقعی در اقیانوس کثافت گم خواهند شد؟


به باور من فلم انکس با پالودن موضوع های آنلاین فرصت خوبی را برای انکشاف صداهای اصیل در سینما فراهم کرده است. در صفحه ایرنز پکس میتوان انواع متفاوت فلم را تماشا کرد. به اینکه جزء از این صفحه میباشم و میتوانم کار دیگر فلمسازها را تماشا کنم خود را خوشبخت احساس میکنم. علاقه مند روش فکری دیگر فلمسازها میباشم. آیا فکر میکنید که یک سطح جدید نمایش آنلاین ایجاد شده است؟ فلمسازهای فلم انکس, آیا در تلاش ایجاد موضوع های متفاوت برای تلویزیون های انترنتی خود در این تارنما هستید؟ من بطور شخصی از اینکه جز از تارنمای هستم که فلمسازی مستقل را تشویق میکند خیلی خوشحالم.


منتظر شنیدن دیدگاهای شما هستم.


** اگر از آنچه خوانده اید لذت برده اید و میخواهید با دوستان خود به اشتراک بگذارید, به دکمه های قسمت بالای عنوان مراجعه کنید. با کاربردشان میتوانید آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


این بلاگ توسط لورا هاتون هماهنگ کننده سازمان الکس نیکان فلمز  نوشته شده است. میتواندی حساب لورا را در این جاه دریابید.



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160