سریال پرسفون لیزا در فیلم انکس به اکران در می آید

Posted on at

This post is also available in:

این هفته پخش ویژه ای سریال پرسفون،توسط فیلمسازمستقل لیزااستاک را داریم. لیزامدتی زیادی است که عضو فیلم انکس و عضو ارین پیکس میباشد. چند ماه پیش، او به اکران در آمدن سری وب خودش را اعلام کرد و ما را با بلاگهای تهیه فیلم خودش به روز نگه داشته است. پرسفونه یک سری ۱۰ اپیسوده آنلاین است که شخصیتها را انتخاب نموده و ببینندگان را به سفر زیر زمین میبرد.

 

 

در زیر گفتگوی من را با لیزا در مورد سریالش میبینید.

 

پرسفون در واقع برای ۴ اپیسود طرح شده بود. چه چیزی باعث شد تا زیادش کنید ؟

ربودن پرسفون ابتدا در سری ما نبود، ما فقط روی ترقی اش تمرکز کرده بودیم. اما وقتی برای فیلم برداری اپیسود ۴ دو هفته پیش بیرون رفته بودیم ( که قرار بود در یک روز آفتابی اتفاق بیفتد ) با ابرهای سیاه و روزی بارانی برخوردیم،  ما از فرصتی که برایمان پیش آمده بود استفاده کردیم، و داستان را کمی بسط دادیم، که در آن روز سریال از ۴ اپیسود به ۱۰ اپیسود بسط داده شد ! بعضی وقتها محدودیتها دریایی از ایده های جدید را ایجاد میکند.

کمی در مورد اولین اپیسود ربودن بگویید ؟

ما در یک فارم زیبا برای فیلم برداری رفته بودیم. وقتی آنجا رسیدیم، ما در اطراف برای پاکسازی و جاهایی برای فیلم برداری میگشتیم که کنار آبشار باشد، که آن مسیر مستقیم به زمین بود. ما فهمیدیم که آن باید ورودی برای دنیا زیر زمینی باشد. من عاشق پیدا کردن اینطور چیزا هستم. وقتی که کار فیلم برداری تیتانیا پرکویل را انجام میدادیم، ما محلی را کوهستان مشخص کردیم که برای این شات درست شده بود. اما هنگام وقفه من تصمیم گرفتم که این مسیر باریک را ادامه دهم که تصادفا به این طاقچه باشکوه که۸۰۰ فوت پایین بود رسیدم. ماآنرابرایش روی صحنه استفاده کردیم،واین خیلی نمایشی تر بنظر می آمد. و عینا در اینجا، ما صحنه ای داشتیم جایی که جهنم درکناردنیای زیرزمینی منتظر پرسفون بود. - واقعا درست در کنار درختان بود. اما وقتی آبشار را دیدیم، بیشتر شبیه یک دروازه بود. و لحظه ای عاطفی را بوجود آورده بود، چیزی که پرسفون در اخرین اپیسود انجام داد.


چه برنامه ای برای اپیسود ۲ دارید ؟


اپیسود دوم ورود اوبه دنیای زیرزمین است. ما میخواهیم تا این را در ۲ جون بصورت زنده پخش کنیم. اما ما این را ثبت کرده و ویدیوی آن را در فیلم انکس میگذاریم،، تا بازدیدکنندگان در آنجا دنبالش کنند. بعضی اپیسود ها قدیمی و بعضی آموزنده خواهند بود، اما ما فکر میکنیم که این تجربه خوبی از یک ویدیوی آنلاین باشد

چرا شما فیلم انکس را برای پخش پرسفون انتخاب کردید ؟


من تصمیم کردم تا این فیلم را بصورت انحصاری در فیلم انکس بگذارم بخاطره اینکه فیلم انکس مانند خانه من است. من همیشه احساس میکردم که فیلم انکس مکانی خوش امد گویی برای فیلم سازان است تا کارها و خلاقیتهای جدید خود را بنمایش بگذارند. فیلم انکس مرزهای پخش آنلاین فیلم را مشخص کرده است، پس چرا فیلم سازان آنها کارهای جدید و داستانهای جدید را در فیلم های خودشان بصورت آنلاین تجربه نکنند ؟ من عاشق اینم که درباره فیلم انکس بدانم و تمام زوایای کار فیلم سازان را ببینم. آنها به شما اطاقی میدهند تا در آن نفس بکشید و کارتان را پیشرفت دهید، پس شما میتوانید آن را برای بینندگان بیشتری پخش کنید


اولین اپیسود را در اینجا ببینید : ربودن



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160