پروژه فیلم اگزامر : اگر شما باهوش ترین فرد در اطاق هستید، یقینا در اطاق اشتباهی در آمده اید

Posted on at

This post is also available in:

دیشب، من در حال ملاقات بعضی از دوستان خوبم در بروکلین بودم، سسیله و نیکولاس هیرون. نیکولاس یک دانشمند، موسیقی دان و شعبده باز است. ما شب عالی داشتیم، در مورد زندگی حرف میزدیم و او را که در حال شعبده بازی با کارتها بود میدیدیم. زمانی بود که ما در مورد هوش حرف زدیم، و من گفتم که قانون من این است که “ اگر شما باهوش ترین فرد در اطاق هستید، شما در اطاق اشتباهی در آمده اید “

امروز صبح من قبول کردم که ممکن است این قانون درست و یا غلط باشد. الهه محبوب، مسئول دفتر وومن انکس در هرات و مسئول اجرایی در غرب افغانستان، برای من متن زیر را در مورد پروژه فیلم اگزامر و کاری که توسط دانش آموزان ما در هرات شده است فرستاد :

 

فرانسیسکو عزیز،

اخبار خوب این است که دانش آموزان فیلم نامه های خودشان را به اتمام رسانده اند. آنها هر صحنه فیلم خودشان را نوشته اند و من فکر میکنم آنها فقط به کامره و هنرپیشه نیاز دارند تا فیلم های خودشان را بسازند.

برای من جالب است که در چنین زمان کوتاهی، آنها فیلم نامه نویسان خوبی شده اند. همه  آنها آخرین ورژن فیلم نامه های خودشان را از شنبه آپلود خواهند نمود.  

من فقط تعدادی از فیلم نامه ها را از دانش آموزان مطالعه کردم و تصاویری از آنها را برای شما ارسال نمودم

 

تشکر

الهه محبوب 



وقتی که من این را خواندم، چقدر باهوش بوده ام که کار خود را در آسیای مرکزی شروع کرده ام، بویژه با زنان فوق العاده ای مانند رویا، الهه و فرشته، همراه با ۵۰۰۰ دختر دانش آموز افغان که در پروژه ایجاد مطالب اگزامر کار میکنند. من همچنین پی بردم که چقدر خوب است که به اسکات کمک کنم و باهوش ترین فرد را در اطاق کمک نمایم تا الگویی برای من باشد. من بی قرار منتظر داستانهای آنها هستم تا مشوق من در  قرن آتی زندگی من باشد.

برای پروژه کارخانه سوپرهیرو ما آماده باشید !

و یادآوری از کار ما :

 در این مورد بیشتر بخوانید

Building Local Talent for Sustainable Education and Business Development - Christopher Fabian and Roya Mahboob

 

همچنین به وبلاگ شخصی من سر بزنید و خود را در آن راجستر نمایید، شما میتوانید با راجستر خود در صفحه وومن انکس از ویدیوها، مقاله ها و موضوعات جدید با خبر شوید.

personal page on Film Annex 

 Women's Annex 

Francesco Rulli

 

Francesco Rulli



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160