سمبول ایلومناتی در لوگوی جدید اسکار

Posted on at


در بلاگ قبلی در مورد طرح ساخت لوگوی آکادمی اسکار به شما معلومات دادم ولی به نظر میرسد دست اندرکاران مخفی اینبار سمبول ایلومناتی را در ساخت لوگو جدید آکادمی اسکار جابجا نمودند، این لوگو درست چند هفته پیش بصورت رسمی بهر برداری شد و درست به شکل و شبیه هرم مثلثی سمبول مخفی اشراقیون یا Illuminati است . آنها ادعا نمودند که شکل مثلثی در واقع حروف A الفبای انگلیسی است که مراد آن ACADEMY میباشد. ولی مطمئن باشید که آن یک هرمی است که التماس میکند تا نظریه پردازان توطئه همرا با آن هماهنگ شود.




 


 


ادعای رسمی آکادمی به منظور هرمی شکل لوگو »آنان تحقیقات خود را دو سال پیش آغاز نمودند. .تصمیم داشتند چیزی بسازند که بصورت دقیق و واضح انعکاس دهنده جامعه هنرمندان، استعدادهای گوناگون آنان، و فرایند خلاقیت کاری آنان را با ایده های مختلف باهم بصورت یک نگاه واحد نمایش دهند.


خوب! انها میگویند این شکل هرم مثلثی نمیتواند باشد ، ولی آنرا به A تشبیه نموده اند. ولی ما پیش روی نموده و میگوییم که آن مثلث هرمی است زیرا آن بهتر میتواند آدعای آنرا مبنی بر گفته هایشان ثابت نماید. متن زیر آنرا به خوبی نشان میدهد:


“…accurately reflects our community of artists, their diverse talents, and the creative process they employ…”


این فرایند خلاقیت شامل کسانی بوده که خود داخل صنعت سرگرمی فعالیت نموده و تمام آن متعلق به طبق ی بالای معروف به "باشگاه بیلیونرهای ایلومناتی" هستند. اشراقیون یا گروه ایلومناتی تقریبا در تمام عرصه های از این سمبول مخفی استفاده به عمل میاورند. دقیقا این هرم یکی از نماد های مخفی و مقدس آنان است که میتواند خود را بصورت ناخودآگاه بر ذهن و روان بیننده جاسازی نموده و شما را نیز به بخشی از مراسم سحر و جادو آنان دعوت مینماید که در اکثر فیلمها و بازی های کامپیوتری با این نماد برخورد نموده اید و چون در مورد آن چیزی نمیدانستید از کنار آن به سادگی رد شدید. در واقع شستشوی مغزی بدینصورت کار خودش را میکند، زیرا ما شکل مثلثی را در تمام جاها میبینیم...


در لباس ها...



در موزیک ویدیو های تصویر هنرمندان مشهور مانند Jay-Z, Beyonce, and Rihanna  دستان را به شکل نماد مثلثی درمیاورند. در واقع آنها قصدا اینکارا میکنند و مفهوم آنرا نیز میدانند... به آنان تعلیم داده شده و این عمل نمیتواند تصادفی باشد...






در فیلم های هالیوود و تلویزیون ها...





 


حتی در پاراالمپیک لندن هم شاهد چندین نمادی از این شکل هستیم، هرمهای مثلثی شکل در اطراف استدیوم.



خوب ! مفهوم این سمبول چیست ؟ نظر به گفته Kenneth Anger، هرم نمادی از خدای باستانی هروس و نماد قدرت خورشیدی مرد است. مثلث مرد به صورت بالا است در حالی که مثلت مربوط به زن الهه مهتاب سر به زیر یا بصورت وارونه است. هنگامیکه هردو مثلث را ترکیب کنید شما مهر سلیمان را بدست میاورید ( که دقیقا مانند ستاره داوود به نظر میرسد)



اشراقیون ( ایلومناتی) هنوز هم پیروان این نوع خدایان مخفی آیین باستانی بوده و آنرا پرستش میکنند. به همین منظور است کا شما در تمام جاها با این نمادها برخورد میکنید. واضح است که خودآنان مالکیت صنعت سرگرمی را بر عهده دارند بدین معنا که اصلا قابل تعجب نیست که اینبار نماد مقدس مخفی خود را در لوگوی آکادمی اسکار طرح ریزی نموده اند. جالب اینجاست که فیلمسازان و سینماگران کشورها مخصوصا کشورهای اسلامی تمام سعی و تلاش خود را برای بدست آوردن آن به خرج میدهند ولی کاش پشت پرده آنان نیز نظری بیاندازند. ایلومناتی با این کار مخفی درواقع همگی را فریب داده و شستشوی مغزی میدهند.



About the author

jamil-yosufi

I tell stories. Sometimes those stories take the form of a documentary or music video, sometimes they’re in the form of a short film. JAMIL YOSUFI (born August 2, 1988) is an Afghan film director, DP & Visual FX , 3D Artist. He is a freelance filmmaker, director, Visual FX…

Subscribe 0
160