رقابت

Posted on at




همیشه زندگی انسان ها در صحنه های پر از رقابت و پیش رفت و امتحان می گذارد و زندگی همه مانند میدان مبارزه است تلاش بکو تا موفقیت را بدست بیاورد .


اگرنتوانی در میدان مبارزه رقابت زندگی را تحمل کنی از صحنه زندگی خارج خواهی شد و گول زندگی را خواهی خورد و هیچ موفقیت درست را بدست نخواهی بدست آورد و اگر بشتر تلاش کنی زندگی بهتر را در پی خواهی داشت.



تنها موفقیت بدین معنا نیست که در زمان مناسب در مکان مناسبی قرار داشته باشید موفقیت سنگینی را در هر شرایط آن است میتوانی بدست بیاوری موفقیت را در زندگی تجربه نماید همه انسان ها مانند قوع است که هر چی بشتر بشتر شعله وار شوی به همان اندازه پیشرفت نصیب خواهی گردید.


تا زمانی این قوغ که احساس انسان در مقابل هر چیز است خاموش نمیگردد که خود انسان نخواهد و زمانی که انسان خواست در آن وقت است که ناکامی نصیب انسان میگردد


امروز بشر در زندگی تجربه های بی پایان علم تکنالوژی را تجربه نمود است وعلم آنقدر پیشرفت نمود که حتا میتوانی به کره ماه را پیدا نمایی تمام این پیشرفت ها همیشه در زندگی از اثر سعی و تلاش است و زندگی مانند بایسکل است که هر چی پایدل بیشر بزنی موفقیت را بدست میاورد.



رقابت را دوست بدارید زیرا رقابت زندگی است که انسان میتواند به اصل و اساس شیوه زندگی کردن است برسید بهترین راه و روش برای پیروزی شدن به صحنه رقابت ارایه آنچه که در ذهن انسان است همم تر از این میباشد .


رقابت دشمنی نیست که انسان در باره از بین رفتنش فکر کند و به استقبال رقابت برود برای موفقیت در رقابت کوشش انسان است بطور مسالمت آمیز مب باشد.


نیروری بشتر در رقابت از آن کس است که ترس رقابت از وجودش از بین رفت باشد تنها شکست یک بار در رغابت مهم نیست بلکه انسان همیشه شکست و پیروزی را تجربه میکند و در میان رقابت های هماهنگی وزیبایی در ساده ترین کارها تجربه نماید.



در رقابت بشتر از همه سود را در نظر بیگیرد و کیفیت اهمیت زیادی ندارد و تنها رقابت بشتر باعث ازدیاد بشتر پیش برد زندگی از لحاظ مادی معنوی میگردد و قهرمان در هر لحظ در دست انسان در رقابت بمیان نمی آید زمانی قهرمان می گردد که خود موفقیت بزرگتر راه پیدا کند .


هر چی در دست داری و در فکرداری استفاده کن تا در میدان مبارزه کامیابی از آن تو باشد در همه مواقع زندگی شما.


نویشنده عبدالقهار کبیری



About the author

160