بررسی عکسهای نمادین سری

Posted on at


در این بخش عکس های نمادین، همه و همه در مورد علامت تک چشم و یا چشم جهان بین است. همانظوریکه سال گذشته یعنی 2013 به پایان رسید و این سال یکی از سالهای بود که تلاشها برای ترویج سمبول یا نمادها بیشتر به نظر میرسید، وبه خوبی نمایان شد که علامت چشم هروس یا (چشم جهان بین) بیشتر از قبل در همه جا حضور گسترده ای داشت. مخصوصا در رسانه های جمعی و امثال آن، چشم ها تقریبا  در صورت مان قرار داشته و در همه نقاط دنیا ما شاهد آن هستیم و خواهیم بود و در همه ای بخش های رسانه های جمعی نیز به چشم میخورد. تک چشم یکی از نمادهای مشهور انجمن سری به حساب میاید و بدینصورت آنها در بیشترین موارد با سو استفاده افراد در رسانه ها به تبلیغ نمادهایشان میپردازند. به مثال های زیر دقت نمایید.
توجه نمایید که موضوع مرتبط هر عکس در زیر آن نوشته شده است.



Rihanna یکی از چهره های جدید خانه ای Balmain fashion میباشد. بدون تعجب میتوانیم بگوییم که، دو عکس قابل ترویج که به نشر رسید، که تماما بر تک چشم نمایش دادن Rihanna تمرکز نموده است.



قطعا که بعضی ها کمی وقت گرفته تا با موهای Rihanna  بازی نموده و یکی از چشم های اورا مخفی نماید. به سادگی میتوان گفت که تبلیغات به فروشات کمک نمیکنند. اینان با طرز کارشان کمی عمیق و پیچیده تر ارتباط برقرار مینمایند.



پوستر تبلیغاتی فصل چهارم یکی از سریال های تلویزیونی بنام  “Pretty Little Liars” میباشد. همگی آنها را کمی مسخره تصویر نموده است. به نظر میرسد زیاد فوتوشاپ شده باشد. زیرا تمام هنرپیشه هارا کمی عجیب و مرموز نمایش داده و از کدام جذابیتی نیز برخوردار نیستند. مهم تر از آن، یکی از چشمهای تمام چهارهنرپیشه ها مخفی نمایش داده شده است. که این پوستر در برابر ایلومناتی و صنعت سرگرمی سر تعظیم پایین مینماید.



در یکی از برنامه های تلویزیونی لیدی گاگا را نمایش میدهد که یکی از چشمانش را بصورت نمادین مخفی مینماید. این نمایش در پیشروی گودیها انجام داده میشود که به نظر میرسد یکی از برنامه های تلویزیونی برای کودکان میباشد. این برنامه تقریبا 3.6 میلیون بیننده داشته که اکثرا اطفال شامل آن میباشند.


اسم او Kesha Rose Sebert بوده و خواننده پاپ و ترانه سرای امریکای است. نوع پوشش او همه با نمادهای تک چشم تزیین شده است و خالکوبی تک چشم در دستانش نیز قابل دید است.



Candice Swanepoel برای مجله ID تصویری را ارایه نموده است،او گوشهایی میکی موس را بر سرنموده است و یکی از چشمانش را نیز مخفی نموده است (گوشهای Mickey Mouse نمادی از کنترل ذهن شرکت غول پیکر دیزنی میباشد) عکس سانسور شده است.



یکی دیگر از تصویر او که فوتوشوت شده است. واضح میسازد که نماد تک چشم نمیتواند بصورت تصادفی باشد. تصویر فوق نیز سانسور شده است. این نمادها را بیشتر از طریق افراد برهنه ترویج میکنند.



یکی از پوستر های تبلیغی سریال تلویزیونی تحت نام “Intelligence”. سیمایی شخصی را نشان میدهد که توسط مایکروچیپ یکی از چشمانش را پنهان نموده است. کمی بیشتر توضیح میدهیم. در سریال “Intelligence هنرپیشه Josh Holloway در نقش Gabriel Vaughn بازی میکند که او عامل یکی از بهترین فناوری هوشمند همراه با ریز تراشته کمپیوتر پیشرفته در مغزش میباشد. با استفاده این نوع کاشت ریزتراشه یا مایکروچیپ او اولین انسان روی زمین هست که به تمام شبکه های اطلاعات عمومی جهان دسترسی دارد. در یک حرف کوتاه ! تمام این موضوعات درمورد ریزتراشه ها و اومانیسم و غیره.... که همگی ریشه در شستشوی مغزی گردانندگان دارد که از طریق تلویزیون ها نمایش داده میشود.



یکی از تصویر های نایاب Britney Spears از سال 2000. او در بین الماسها قرار گرفته و یکی از چشمانش را نیز با الماس مخفی نموده است. و او همچنان از شاه پرکهای الماسی در بازوی راست خویش استفاده برده است که نمایندگی از برنامه های شاهی مینماید. سمبول الماس همیشه در شناخت افراد عالی رتبه ریاستی مورد استفاده قرار میگیرد. بالاترین درجه کنترل کنندگان ذهن.



جلد کتابی در مورد، بهترین راهنما برای نمایندگی استعدادها و کارگردانان کاست. تصویر تک چشم به راستی نشان میدهد که چی چیزی برای صنعت سرگرمی ضرورت است.



خوب، این هم جلد یکی از کتابهای در رابطه با فیشن، یک راهنمای خوب برای تمام هنرمندان دیزاین فیشن. حتما متوجه نکته شدید! نماد تک چشم در جلد کتاب !



 


ویرایش بعدی جلد کتاب “Fashion Now”، پنهان نمودن چشم به کمک موها! به نظر شما این تصادفی است ؟



برنامه کشور انگلیس بنام “reality star” که این شخص یکی از چشمانش را پنهان نموده است. کاری را انجام داده که باید توسط یک شخص مشهور انجام شود.



Stephanie Santiago یکی از خالکوبی هایش را نشان داده است. این نماد مشهور ایلومناتی بر روی یک دالری نیز موجود است.



Stephanie بار دیگر با دوستانش، تلاش مینماید که نزدیک و شبیه به ایلومناتی ( شیطان پرستی) رفتار کند.


 


جشن سال نو شهر سیدنی که بنام " درخششُ یا Shine " یاد میشود. طرح آنرا دسته ی از چشمان خفن مرموز تشکیل داده است. پوستر این رویداد هنوزهم در تمام قسمت های شهر قرار دارد.



این هم پوستر تبلیغی دیگری از "درخشش Shine" میباشد. چشمان در همه جای شهر موقعیت دارند. چقدر خوب آنها را آراسته است !



اینجا حتی چشم جهان بین را در فضا تصویر سازی نموده است. در ماهواره فضایی، در کشتی راکتی.



این نشانه و یا آرم Race 4 Chase میباشد. یک نهاد خیریه برای قربانیان مکتب Sandy hook، واقعه ای تیر اندازی مکتب سندی هوک را در خبرهای داخلی کشور خودما نیز بارها شنیدید که جوانی مسلح تیر انداز 26 کشته بر جای گذاشت. متوجه نکته شدید! ادای طفل را در لوگو مشاهده نمایید! تک چشم !


 


در صورتیکه کسی بخواهد در مورد جنایت مکتب سندی هوک تحقیقاتی را در مورد اصل قضیه شروع کند. با این وضعیت مکتب مواجه خواهد شد. آنها تمام مکتب سندی هوک را کاملا به مخروبه مبدل نموده است و اینگونه اصل شواهد را نابود میکنند.


نوت : میدانم عده ای زیادی از بینندگان این بلاگ از خواندن اینگونه مطالب سری کاملا آشفته شده و شاید هم به مفهوم ارایه داده شده پی نبرده و در نتیجه از کنار آن به سادگی رد شده اند. دوستان عزیز این مطالب یکی از موضوعات مهم در رابطه با رازهای دجال آخرالزمان یا زد مسیح میباشد. فراموش ننمایید که پیامبر خاتم حضرت محمد(ص) 1400 سال پیش امت خویش را درباره فتنه های دجال آخرالزمان هشدار داده بود. و اینک ما نسل جوانان آخرالزمانی هستیم و در شرایط بسیار حساس بسر میبریم و شاهد فاش شدن بسیاری از نشانه ها در عصر حاضر هستیم. متوجه باشید که هیچ پیامبری در زمین پا نگذاشته مگر اینکه امت خویش را از فتنه های دجال برحذر داشته است. و آنطور که متوجه بودید این بلاگ در مورد نشانه های تک چشم یا "چشم جهان بین" نگارش یافته است. آیا متوجه منظور من شدید !؟ میدانید پیامبر ما در مورد یکی از نشانه های دجال چی گفته بود ؟  او فرموده بود که دجال از یک چشم برخوردار است !؟ و امروز مشاهده مینماییم که چنین رویداد ها کاملا با احادیث پیامبر تطابق دارد. و متوجه باشید که حرف تنها اینجا ختم نمیشود، این موضوع تک چشم تنها یکی از نشانه ها میباشد و پس پرده رازهای بیشماری دیگری نیز نهفته است. اگر خدا توفیق داد کم و بیش در مورد اکثرا آنها معلومات خواهم داد. والسلام.
نویسنده و پژوهشگر : جمیل (ی)



About the author

jamil-yosufi

I tell stories. Sometimes those stories take the form of a documentary or music video, sometimes they’re in the form of a short film. JAMIL YOSUFI (born August 2, 1988) is an Afghan film director, DP & Visual FX , 3D Artist. He is a freelance filmmaker, director, Visual FX…

Subscribe 0
160