تصویربرداری برای شبکه های تجارتی. در پشت صحنه چی میگذرد؟

Posted on at


بخش های زیاد هنری بسیار دلکش اند. در حقیقت تمام بخش های هنری بدون توجه به محصولات, رویدادها و مجله های با رونق, یک زندگی دلکش را به نمایش میگذارند. هیچ چیز دلچسب در این وجود ندارد که یک چمدان پوشاکهای را به دنبال خود بکشید که شما را زیباتر نشان میدهد و یا با یک ساعت 75000 هزار دالری مردانه در خیابانهای منهتن(Manhattan)  قدم بزنی تا نشان دهید که همه شرایط لازم برای تصویربرداری در لاس آنجلس (L A)  را دارید. اضطراب و عرق کردن در چنین حالت حتا در میان زمستان هم انتظار میرود.



بخش دیگر کار من در یک فروشکاه بازرگانی برقیعلاوه بر نوشتن تمام یادداشت های ویرایشگر و تشریحات محصول, کارگردانی و سازماندهی تمام صحنه های تصویربرداری نیز بود. حالا بخش های متفاوت تصویربرداری به چندین مرحله بین مجموعه خریداری و مجموعه موضوع تقسیم شده است.



تصویربرداری از محصولات یک روندی است خلاف صحنه های ویرایشی, بیشتر بر موضوع های بسیار ریز توجه میکند و بسیار سرگرم کنننده نیستند. روند تصویربرداری یک صحنه که ضرورت به ویرایش دارد از آگاهی رسیدن کالاها شروع میگردند. در زمان تحویل کالاها تصویربرداری بشکل برنامه ریزی شده ای انجام میشود. اگر شما از بودجه کمی برخوردارید به شما پند میدهم که سرمایه گذاری شما در نمونه های تجربه شده بسیار با ارزش است. ظاهر و سینمای متفاوت هر محصول با یکجاه کردن و ترکیب لباسها با محصولات قدیمی و دیگر اجزا مانند شلوار, ساق زنانه و بالاپوش ایجاد میگردد.چون مدل های به سرعت تغیر میخورند طرح این لباس ها قبلا آماده شده است مثلا: برای تغیر دکمه های یک مدل بویژه اینکه اندامی باشد زمان زیادی را دربر میگیرد به همین خاطر ما تمام پوشاک نیمته بالایی را بر آن مدل میسنجیم که با آن سازگار باشد.




About the author

arsalanrostami

arsalan rostami is from Afghanistan, who is living in Herat city. he is student and interested in social media

Subscribe 0
160