چگونه رویا محبوب ,یکی از 100 چهره با نفوذ در جهان, در مجله تایم با عکاسی مد در شهر نیویورک در ارتباط شد؟

Posted on at

This post is also available in:

تبریکات ویژه ای برای رویا محبوب  رئیس شرکت نرم افزاری افغات سیتادل برای اینکه نام او در لیست  100 چهره با نفوذ جهان در مجله تایم به عنوان یک شخص نامدار ثبت شد. و نیز تبریک برای فرانچسکو رولی رئیس فیلم انکس و برای تمامی گروه بانوان انکس و فیلم انکس و برای تمامی کسانی که در فکر ساختن مکاتب متصل با انترنت در افغانستان هستند تا اینکه جوانان این کشور به ویژه دختران بتوانند از رسانه های جمعی استفاده کنند و نیز در آینده ای نزدیک برای سایر کشور های رو به انکشاف.موفق باشید.

در مطلب قبلی که به اشتراک گذاشتم از لغات کلیدی و اهمیت آنها برای هر کس بحث کردم که  بیشتر روی بخشی از رسانه جمعی تمرکز نموده تا روی انترنت آشکار و قابل دید شود.رویا و فرانچسکو بهترین مثال هستند که چگونه از لغات کلیدی و دنباله دار که بر روی یافتن اشخاص هم سطح شما بسیار موثر هستند در جاییکه میخواهید در آن ترقی کنید میتوان استفاده نمود.

امتحان کنید.در گوگل متن Building Schools in Afghanistan را تایپ کنید.نتیجه فیلم انکس (رویا) را در صفحه اول گوگل و هر داده ویدیویی دیگر را در باره فیلم انکس نشان میدهد.

 

شاید بسیار وقت گیر باشد اما صبر داشته باشید ولی بر شیرین دارد و نتیجه شما همراه با محتویات زیادی همراه خواهد بود.برای یک بنیاد توزیع کننده فیلم مانند فیلم انکس که اجازه نشر فیلم های تولیده شده حرفه ای را به شما میدهد بسیار مهم است تا با کسانی هماهمنگ باشد که بهترین محتویات را برای شما میسازند مانند تیم ما که بهترین ویرایشگران و تهیه کنندگان فیلم در شهر نیویورک و نیز همکاران ما رد افغانستان میباشند که البته تا هنوز برای ناتو یا کدام ارگان بالا رتبه ای کار نکرده اند.

اکنون هر فیلم که در تصویر بالا میبینید و بلاگی که در مورد ساختن ککاتب در افغانستان میباشد در حقیقت همین مراحل را طی میکندط.ری که شما میبینید.اما چرا؟داستان های کوتاه و یا بلند بدون در نظر داشت اصول تکنیکی اش همان چیزی است که گوگل میتواند شما را پیدا کند.و تنها راهی که دیگران بتوانند شما را در انترنت پیدا کنند این است که گوگل شما را پیدا کند.شما باید از هر ابزاری برای یافت شدن در صفحه دیجیتالی استفاده کنید.خوب این همان چیزی است که لغات کلیدی شما را بیان میکنند.بنا بر این تحت یک عنوان ویدیو خود را که مایل هستید در هر سایتی به اشتراک بگذارید انتخاب کنید.حتما جواب خواهد داد.

 در اینجا مثالی دیگر میباشد که من همیشه با آن در ارتباط بودم: عکاسی مد و ستایل شهر نیویورک.لطفا با گوگل پیدا کنید و به بخش ویدیو بروید.مدتی را رد بر میگیرد اما وب تی وی مودل و فیلم انکس دارای این واژه نامه های کلیدی میباشند.این همان معامله ما در گوگل میباشد و فقط در یک صفحه رکردی در حدود 33900000 بازدید کننده و نتیجه داشت.این فقط مثالی از خیلی چیزهای دیگر بود.اما درج این واژه نامه ها مخارجی را نیز به همراه داشت.

 

ساخت مکاتب در افغانستان

     



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160