آموزش دیجیتالی

Posted on at


اینها عامل های کلیدی اند که برای ما نسبت به آینده اعتماد بیشتری میدهند. همه اینها از ضرورت و خواست طبیعی افراد برای داستان گویی, اشتراک گذاری دیدگاها و ایجاد خوشی به خانواده های شان سرچشمه میگیرد.


این دلیل تلاش سخت ما برای آماده کردن دانش آموزهای هرات پیش از حمله سیزده سپتامبر بود, تا آنها بتوانند با بقیه جهان در ارتباط باشند, به آموزشهای دیجیتالی دسترسی داشته باشند, از نظر مالی خودکفا باشند و خانواده های خود را کمک کنند.



ما توانسته ایم که حدود پنجاه هزار دختر و زن را آموزش و انگیزه دهیم و آنها را به جهان آنلاین پیوند دهیم تا با استفاده از امتیاز ویژه فلم انکس پنج تا ده برابر درآمد ملی خود, در آمد کسب کنند. نتایج جالب کاربران افغانستان در فلم انکس را بررسی کنید


چندین بار تا حالا همکار تجاری من آقای مایک سوینی گفته است که صبح زمانیکه از خواب بیدار میشوم فکر میکنم که به هراتم. در واقع, هر روزه تلاش میکنم که از دانش آموزهای مدرسه های هرات بیاموزم, چیزهای مورد پسند, ضرورت ها و خواسته های شانرا با یک کنجکاوی ساده با مرور یک مقاله در مورد پخت و پز و یا یک بازی آنلاین دریابم با کار روی نرم افزار ایجادگر اگزمر برای تولید فلمنامه های حرفه ای, مقاله ها و فرصت های متفاوت دیگری که از حرکت دهشت افگنانه امروز صبح بیشتر ماندگاری دارد.



به تازگی با خانم رویا محبوب همکار ما که حالا در کابل است و بلاگهای نویسنده ها و دانش آموزهای ما را در این مورد هماهنگ میسازد, صحبت کردم و مهمتر از همه اینکه در مورد داستانهای مثبت در مورد شهر هرات و اینکه چگونه زندگی ملیون ها نفر از این حادثه مهم تر اند بحث کردیم.




About the author

160