سخنرانی سردبیر ناتو در واکنش به روسیه

Posted on at


در همایش بروکسل سردبیر ناتو در مورد اولویت های مهم پیمان ناتو در مورد بحران اکراین صحبت میکند. نخستین اولویت در این مورد اینست تا مجموعه دفاعی لازم را ناتو در اختیار داشته باشد تا در هر زمان ممکن بتواند از اعضای خود دفاع کند. اولویت دوم تقویت همکاری با اکراین است تا اردوی این کشور تغییر شکل یابد به اندازه لازم که بتواند د رمقابل هر نوع تهدیدی از کشور دفاع کند. این آنها را یاری میرساند تا تا با هم پیمانان ناتو همکاری داشته باشند.



حالا رابطه ناتو روسیه در حال تهدید قرار دارد و سبب آن نیز اقدام های نظامی روسیه می باشد. ناتو در حال بازبینی تمام همکاری های خود با روسیه است. اروپا و آمریکای شمالی باید باهم در کنار هم به ایستند و نظم تازه جهانی را به دست گیرند و روابط اقتصادی و نظامی خود را گسترش دهند. گام های زیادی برداشته شده است و باید بیش از این نیز برداشته شود. 



About the author

NATOChannel

The North Atlantic Treaty Organization (NATO) is an intergovernmental military alliance based on the North Atlantic Treaty signed on 4 April 1949. NATO constitutes a system of collective defense in response to an attack by any external party. This is NOT the official NATO website. For that site, please visit…

Subscribe 0
160