مسابقه پر از گول بانوان استقلال...

Posted on at


بانوان استقلال روز پنجشنبه به تاریخ 8 جوزای سال 1393 در مقابل تیم بانوان همبستگی مسابقه یی داشت که در این مسابقه توانست گول های زیادی را به ثمر برساند و در صدر جدول تیم ها قرار بگیرد.


در مقابل تیم همبستگی بانوان استقلال با نبود بازیکنان ناب خویش اما باز هم توانست که این تیم را 16 بر 0 شکست دهد.تیم همبستگی از جمله تیم هاییست که تازه خود را شامل مسابقات لیگ برتر نموده و ورزشکاران نو یادی هستن اما با آن هم بازیکنان استقلال که همیشه فاینلیست بوده و با حمایت ابراهیم محبوب و شرکت فیلم انیکس برای آمادگی بانوان تمرینات روزمره داشته است توانستند نام کلب خویش را نگه دارند و به خوبی مسابقات دوره اول را پشت سر بگذرانند.



 


11 تن بازیکنان استقلال عبارت بود از:


دیبا،فرشته،عادله،زهره،ستاره،فرخنده،حلیمه،کرشمه،مونا و اسما بودند،که این بازیکنان فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند که رقیبان را اندکی ترس در دلهایشان بگشایند و رضایت استاد و رییس کلب را بدست بیاورند.


در طول این مسابقات بهترین گول زن از تیم های بانوان تا اکنون از تیم بانوان استقلال بوده که آن هم عادله نظری میباشد وی میگوید من این همه پیشرفت و شهرتم را مدیون استقلال هستم این همه از برکت هم تمیانم میباشد که تمام فرصت های گول زنی را برای من مهیا نموده اند تا بتوانم بانوی گول مسابقات این دوره باشم،در این مورد استاد امین امینی مربی تیم بانوان استقلال میگوید که من تمام تلاشم را نمودم تا اینبار بانوی گول از تیم بانوان استقلال باشد و از شاگردانم تشکر میکنم که حرفم را به زمین ننداخته و فرصت های گول زنی را برای عادله مهیا نمودند.



گول زنان این مسابقه 12 گول عادله نظری 1 گول زهره فقیری 1 گول یاسمین حیدری و 1 گول هم مونا امینی است.به نظر بازیکنان استقلال نتیجه میتوانست بهتر از این باشد اگر بازیکنان فرصت هایی زیادی را از دست نمیداند. در مسابقه یی بعدی استقلال در مقابل جوانان میهن قرار گرفته است،تیم میهن نیز از جمله تیم هاییست که به فاینل راه پیدا نموده است،استقلال فاینلیست شد که فعلآ در دوره سیمی فاینل قرار دارد و اگر به یاری خداوند تیم جوانان میهن را هم شکست دهد در فاینل مسابقات راه خواهد یافت.


به امید تمام استقلالی ها...


نویسنده:اسما ابراهیمی



160