پـــــــدر

Posted on at


پدر یعنی حس گرم و صمیمانه


پـدر یعنی رسیدن به آرامـش


پـــــــــدر یعنی خوشبـــختی


پـــــــــــدر یعنی آســـایش



پدر فرد اول خانواده بوده و نقش پدر در رشد روانی اجتماعی فرزندان به صورت مستقیم تاثیر گذار است پدر اول فرد تشکیل دهنده یک فامیل بوده و برای حفظ فامیل و فرزندان خود تمام مسولیت ها را به صورت کامل به انجام میرساند پدر تنها قهرمان افسانه ی هر فرزند است که همیشه در میدان نبرد روزگار جنگیده و هیچ گاه دست از تلاش نمیکشد........



پــــــدر جانم:


پـدر جان خدا را شکر انسانی چون شما که قلبش سراسر از عشق، محـبت،خوبی، مـهربانی، بـخشش، آرامـش و... است برای ما هـدیه داد.


سپاس خدایی که پدری چون شما برای ما هدیه داد و ما نصیب خوشبختی دنیا کرد.


پدر جان ان همه زحماتی که بریم کشیدید در تابستان گرم و سوزان در زمستان سرد میان برف ها برای پیدا کردن یک روزی حلال زحمت کشیدید سپاس...!



هر کاری بکنم نمیتوانم قدر آن همه زحماتی که برایم کشیدید را جبران کنم خوبی های شما آن قدر زیاد است که هیچ ورقی و هیچ قلمی نمیتواند آن ها را به تصویر بکشد.


خوبی های شما محبت های شما مهربانی های شما آن قدر زیاد است که ورق از اینکه نمیتواند آن ها را به تصویر بکشد از بودنش خجالت میکشد. خوبی های شما سر تمام ورق ها و قلم های دنیا خم کرده.......



عشق را میشود در دست های پدر و چشمان نگران مادر دید


نوسنده( رقیه اکبری)


 


 



About the author

roqiaakbary

Roqia Akbary lives in Herat Afghanistan. She is student at Ali Sher Nawaie High School in 11th Class, she was born in jule 1997.She likes football and basketball, her favorite subject is English and Computer and favorite color is blue. She likes writing blogs in Film Annex.

Subscribe 0
160