27 ./ 6 / 1392 مسابقات لیگ برتر کابل

Posted on at


مسابقات لیگ برتر کابل


من روز چهار شنبه به تاریخ/ 1392 / 6 / 27  برای تصوبر گرفتن به استدیوم آغازی رفتم در این استدیوم مسابقات لیگ برتر کابل شروع شده است .


 


من به فوتبال علاقه فراوان دارم و در این واخر فوتبال با برد تیم ملی افغانستان در سراسر کشور در بین مردم ر غوغا را برپا کرده و علاقهمندی مردم به فوتبال زیاد شده است .



روز چهار شنبه ساعت 4 عصر مسابقه بین تیم های استقلال و جوانان کابل برگزار شد بسیار یک مسابقه دیدنی بود و من هیجان زده شده بودم احملات پی ام  از طرف تیم استقلال صورت میگرفت تا این که در دقیقه 25 بازی  پوپل یکی از بازیکنان خوب تیم استقلال گول را به ثمر رسانید و بازی  1 – 0  بهنف تیم استقلال تمام شد من فکر کردم که شاید تیم استقلال سیستم بازی را تغیر دهد. یعنی سیستم دفاعی را بخود بگیرد اما ستاد رزاق مربی تیم استقلال سیستم بازی را مهاجمی ساخت و احملات را بیشتر کرد .


 


 و بازی بسیار جالب شده بود و نیمه اول بازی تمام شد بعداز چند دقیقه باز دوباره اغاز شد. چون من در پشت کمره قرار داشتم با خود میگفتم که کاش امروز مسئولیت کمره را نمی داشتم و بازی را با خاطر آرم میدیدم اما به هر صورتش من ام کار خود را میکردم  و ام بازی را میدیدم. این بار بازی بسیار سرعتی بود تا این که در دقیقه 65 بازی بازهم با گول پوپل  0 – 2 مسابقه بهنف تیم استقلال شد .


 


 من یک احساس خوب داشتم و از این بازی لذت بردم من فکر کردم که این مسابقه شاید برای من جالب تمام شده باشد نه  بلکه برای کسانیک در استدیوم بودند از این باز رضایت داشتند.  این بار بازیکن تاز نفس خیرالله که در دقیقه 75 به میدان امده بود گول 3 صورت گرفت  و تیم استقلال با  0 -  3  تیم جوانان کابل را درهم کوبید.و من تشکری میکنم از کمپنی فلم انکس که اسپنسر خوب این تیم بوده . من این پیروز را برای تمام طرفداران تیم استقلال و رهبری تیم استقلال تبریک و تهنیت عرض میکنم ........


 


نویسنده : محمد رفیع ( کبیری )



About the author

rafikabiry

my name is Muhammad Rafi my last name is kabiry . I gaduated from Khaja Abdullah Ansary high school and I got training in directory in India for a year. I have work experiences to different right now I working in film annex as a film maker, cameramen and editor…

Subscribe 0
160