دختران افغانستان با فلم انکس پول بدست می آورند و موضوع ایجاد میکنند – حمایت از توانمند سازی بانوان

Posted on at

This post is also available in:

فن آوری و اختراعات نوین را باید سپاسگذاری کرد که زندگی را بسیار آسان کرده اند. یک حجم غیرقابل باور معلومات هر روزه بین مردم در سرتاسر جهان در ظرف یک ثانیه تبادله میگردد. فضای مجازی کنش و واکنش های سریع, موثر و به هنگام را فراهم کرده است. در این فضا معلومات موضوع کلیدی است. هرکسیکه موضوع های معتبرتری را تولید کند و از ابزارهای مناسب تری برای اشتراک گذاری و نشر آن استفاده کند در این فضا چیره خواهد شد.

ایجاد و انتشار موضوع یک روی سکه است اما ایجاد درآمد و ارزش مالی به آنها دادن بسیار کار متفاوت است.

 

امتیاز ویژه”Buzz Sxore” فلم انکس که توانایی شما را در شبکه های اجتماعی نشان میدهد این شبکه را  از شبکه های مانند ویمیو”Vimeo” و یا یوتیوبYoutube”"  متفاوت میکند و مدیریت شما را به نمایش میگذارد.

به این اساس دختران افغانستان میتوانند بلاگ بنویسند, درآمد کسب کنند و از کاربرد رسانه های اجتماعی و دیجیتالی سود ببرند. فرزانه پوپل یکی از نمونه های خوب این موضوع است. او به تازیگی به فلم انکس پیوسته است و امتیازش به سرعت در حال افزایش است. خواندن بلاگ آخرش در مورد کارآفرینی و رسانه اجتماعی را به شما توصیه میکنم. 

امتیاز ویژه فلم انکس یک ابزار بسیار خوب برای مردم در کشورهای در حال توسعه برای بیان داستانهای زندگی شان است و بیان آنچه در اطرافشان در حال جریان است و همچنین به استقلال مالی شان می انجامد. در فلم انکس ما به یک گفته باور داریم" سیاست نه, فقط انترنت".



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160