انسان دوستی پایدار، تحصیلات و تجارت توسط رویا محبوب، بیز استون و فرد ویلسون

Posted on at

This post is also available in:

فرد ویلسون یکی از بهترین کسانی در نیویورک است که در این زمینه سرمایه گذاری میکند

در اینجا شما یک مرد پر از مشغله و موفق را میبینید که هر دو روز وبلاگ مینویسد، برای مثال :  دیگردیرشدهاست. اوهمچنین در رسانه های  دیجیتال مانند تویتتر بسیار فعال میباشد.

فرد ویلسون میتواند فردی تاثیر گذار برای همه کسانی باشد که میخواهند در تجارت خود تغییر بیاورند و بچه ها را در افغانستان و دیگر کشورهای در حال توسعه کمک کنند. رسانه های اجتماعی میتوانند منبع سوخت برای تحصیلات ، شغل و تجارت پایدار باشند.

 

برای بعضی افراد، تویتر وقتی بصورت غیر حرفه ای و غیر مداوم استفاده شود چیزی مانند ضیاع وقت است. اما وقتی که تویتها رو موضوعات خاص ، افراد و سازمانها باشند بطور قطع متفاوت خواهند بود.

معمولا هش تگ های من بصورت زیر میباشد :

 

# انسان دوستی پایدار

# تحصیلات پایدار

# تجارت پایدار

 

معمولا افراد و سازمانهایی که من را تشویق میکنند در زیر میباشند :


@royamahboob
@targetthinking
@womensannex

لطفا روی تگها، کلمات کلیدی بلاگهای خویش فکر کنید تا موفق شوید.

ما ۵۰۰۰  دختر در افغانستان داریم که هم اکنون در پروگرام  آموزشی و حرفهای آگزامر راجستر هستند. آنها فرصت این را که در مورد رسانه های دیجیتال بدانند را یافته اند. بدون هزینه و اگر فرد ویلسون میتواند از آن استفاده ببرد پس همه دختران مدارس هم میتواند آماده گی خود را برای رقابت در دنیای دیجیتال بگیرند.

ما به آنها آموزش میدهیم که ابزار چه هستند. و آنها ما را با ایدیا و چیزهای جدید آشنا میسازند، فقط مانند رویا محبوب ، الهه محبوب و فرشته فروغ که در مدت یکسال برای من کار کرده اند.

در چند هفته آینده، این وبلاگ به زبان فارسی، دری ، ازبکی ، عربی ، اردو ، بنگالی، تامیل و آذربایجانی ترجمه میشود. فرد ویلسون، تخصص و بودن وی در رسانه های اجتماعی بطور ممکن زندگی تعدادی و یا خیلی از دانش آموزان را در این کشورها تغییر خواهد داد. او امروز مفادی از این کار نمیگیرد، اما یک روز او بودیجه برای یکی از این کمپانی های حیرت انگیز را در آسیای مرکزی تهیه خواهد کرد، و خواهد دانست که تویتها او در زندگی بسیاری تغییرات خواهد آورد. من مطمئن هستم که این کار بغیر از پول لبخندی هم روی لبانش خواهد نشاند.

بیز استون بنیانگذار تویتر، به ما ابزار باورنکردنی داد. پس بیایین خود را مطمئن بسازیم که از آن در جهت مثبت استفاده میکنیم.

رویا محبوب و بیز استون

 

الهه محبوب و وومن انکس سافت ویر تعلیمی و حرفه ای اگزامر را ایجاد کرده و توسعه دادند. که با آن ما بچه ها و رسانه های اجتماعی را آموزش میدهیم، بشمول اینکه چگونه از تویتر و اینکه بیز استون با آن می آید استفاده کنیم.

 

 

No Politics, Just Internet.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160