برنامه دیدگاه افغان ساختار جدیدی را به خود خواهد گرفت – سیم مالتسیو

Posted on at

This post is also available in:

این هفته با بانو فرشته فروغ که برنامه دیدگاه افغان را اداره میکند ملاقات داشتم. کار معمول ما مصاحبه با او در مورد افکارش و دیدگاهایش در مورد برنامه شصت دقیقه سی بی اس”60 Minutes CBS” هر روز یک شنبه میباشد. تصمیم گرفتیم که در برنامه تغیراتی بیاوریم و موضوع های زیادتری را به برنامه وارد کنیم  که آنرا جذاب تر بسیازد و بیشتر دیدگاهش در مورد شهر نیویورک را بیان کند.

 

ویدیوی جالبی در مورد فرانک شاتاک”Frank Shuttuck” یک هنرمند آمریکایی که در فلم راهرو امپراتور در سال 2010 نقش بازی کرد ساختم. او در مورد فکر و بازاریابی هدفمند صحبت کرد که چگونه میتوانند افراد و تجارت ها در راه یافتن به عمق بازار کمک کننده باشند و بعد به آسانی میتوانند در صفحهات نخست گوگل راه یابند.

بازاریابی هدفمند شما را در یافتن بازدیدکنندگان تان سریع تر و موثرتر کمک میکند. هفته گذشته الکسی لیوچنکو و من صفحه فیس بوکی را بنام شبکه تولید فلم افغانستان راه اندازی کردیم که هدف آن کمک به فلمسازهای جوان افغانستان و تولید موضوع های باکیفیت است.

 

این نشان دهنده رسانه های اجتماعی و دیجیتالی و یاری بازاریابی هدفمند است که میتواند اندیشه های شما را  پشتیبانی کند و ارتباط تازه ای بین شما و اهداف تان در هر بخش جهان ایجاد کند.

سیم مالتسیو

   

 

 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160