گیج!

Posted on at


از صبح تا الآن دارم از سر و کول اینجا بالا می روم، اما هر چه بیشتر می پالم، کمتر می فهمم، اینکه صفحه اصلی(خانه) ام کجاست؟ تا اگر خواستم لینک بدهم درست درمان مخاطب را مهمان کنم در پذیرایی، گزینه خانه(هوم) اینجا که سر از گاوصندوق در می آورد و خیلی جالب نیست لینک داده بشود، و مهمان بنده راست و مستقیم به دارایی اندک و نزدیک به صفرم رهنمون شود، هر پستی هم که می نویسی که لینک و صفحه دارد، آنرا هم نمی خواهم به کسی راست و مستقیم لینک بدهم، می خواهم صفحه عمومی و به اصطلاح صفحه نخستم را لینک بدهم، کسی هست این را بداند و بخواهد راهنمایی ام کند؟؟؟؟؟

دوم اینکه اگر بخواهم نوشته ام را در فیس بوک به اشتراک بگذارم گزینه اشتراک در فیس بوک کجای صفحه است و چرا نیست؟ و آیا کسی که تنها فیس بوک دارد و نه توئیتر و نه آن بقیه چیزها را چه باید بکند؟

دیگر اینکه چرا سرعت اینجا اینقدر پایین است؟ امروز پست می کنی پس فردایش خبر می دهد که فلانی یک حرفی زده است و جالب اینجاست که می نویسد اخرین فعالیت از فلانی!

کلا" جای گیج کننده ایست اینجا، شاید عطای قلک خوکی صورتی را به لقایش بخشیدم با این اوصاف، البته من به شکل یک خوک می بینمش، و شاید هم خوک نباشد!



About the author

zainabsajjadi

I'm a 32 years old woman, from Afghanistan, i have a master in private law from Iran, and am living in Kabul, i would like to share my whole experiences and feelings in my life with other afghan women and men inside and outside of my country, i think Film…

Subscribe 0
160