زن

Posted on at


 


نیم از پیکر جامعه را تشکیل میدهد.زن است که رونق دین محمد می باشد خدا بزرگ جلت عظمه درکلام ابدی اش از زن خواسته های زن و   روش های یک زن مسلمان را گنجا نیده است.در قرانکریم کلام پاک الهی سوره برای زن نازل (سوره نسا) گردیده است . قسمی که در گذشته ها ودوران جا هلیت زن را به قسم عا مومحضر همه  زنده به گور می شد.شکر با داعی این دین پاک ونزل باران الهی همه از بین رفته است.وقتیکه که زن مورد حمله شکنجه آزارواذیت دیگران قرار می گرفت به خواسته های زن نظر گرفته نمی شد.دررک وقت های که خواسته های زن پایمل میشد .در آن زمان که زن اجازه اخذ حقوق خود را نداشت ودر آن زمان های که زن اصلا ،ابدا منحیث یک طعن . یک ننگ زنده گی می کرد .شکر آن قید وقیودات علیه زن از بین رفته است.


امروز در هر بعد فرهنگی،اجتماعی،دینی ،سیاسی ،ومشارکتی  وجود مبارک زن است .امروز زن به تنهای کاسب حقوق خود می باشد.زن می تواند مبارزه کند که ما چنین خانم ذهای داریم که در نبرد ها اشتراک کرده وموفق میباشند.


امروز فعالیتهای بیکرانی در همه عرصه ها از آن زن ها میباشد.قشرفعال جامعه بعدازجوانان ،زنها میباشند.


زنان دارایی احسای پاک اندجزرفاه آسایش ،صلح وهمدلی وبرادری خواهان چیز دیگری نمیباشند. زن مادری است کهبا یک دست گهواره رامی جنباند وبا دست دیگر جهان را...............


حر مت زن بر همه واجب وعزت زن لازمی است .منزل پا یانی وابدیزن همانا بهشت دایمی است ،زیرا زن یک مادر است وبهشت زیر پای مادران است .


حضرت محمد(ص)پیشوای مسلمانان  درمیدان عدل انصاف حامی وداور حقوق زن می باشند بلاخره باید گفت: زن هم انسان است وانسان از ملک برتر وگرامیتر است


.


مردها بدون زن کامل نمیباشند .کلید اصلی حیات به نام زن شروع میشود (زن ، زنده گی)...


فقط به یک جمله بدانید که زنده گی به نام زن شروع میشود.


   



About the author

AsmaRahmany

Asman Rahmany is an eleventh class student in Mahjube Heravi.

Subscribe 0
160