هانگ کانگ – شهر آسیایی اسکواش

Posted on at

This post is also available in:

به دید بسیاری ها به ویژه من, هانگ کانگ (Hong Kong)  شهر ویژه ای برای خارجی ها است. بندر تماشایی این شهر با پارگ تفریحی آن, خیابان های گوناگون آن و چشم اندازش این شهر را یکتا میسازد. حالا میگویم که هرگز به هانگ کانگ سفر نکرده ام  هنوز. میتوانم که در حاشیه مسابقات اسکواش 2013 که در مرکز این ورزش در هانگ  کانگ برگزار میگردد, بشکل کوتاهی از فرهنگ این شهر بازدید کنم. 

 

هانگ کانگ یک جایگاه ویژه ای برای بازیکنان بانو و آقای در ورزش اسکواش دارد. به جز از هانگ کانگ و مالیزیا, این ورزش در دیگر کشورهای شرق آسیا مانند بدمنتون و تینس روی میز گسترده نیست. به این دلیل مردم زیادی دوست دارند که در اخیر فصل به هانگ کانگ سفر کنند و فرهنگ متفاوت را در مقایسه به آمریکا و اروپاه تجربه کنند. با تمام این, ورزشکاران بزرگ از سرتاسر جهان در این رویداد بزرگ به رقابت میپردازند, بنا بر این میتوان ارتباطات خوبی را برقرار کرد. 

زمانیکه دور اصلی مسابقه ها امروز شروع شدند, بعضی آشفتگی های در خود جام وجود داشت. جوان انگلیسی اندریان والر(Anrian Waller)  آسی کامرو پیلی(Aussie)  را در چهار بازی شکست داد. این یک شکست سنگین برای پیلی بود که آرزوی پیروزی در این مسابقات را داشت تا رکورد بالای ده را بشکند. 

در بخش بانوان, ایما بیدوس (Emma Bessoes)  از انگلیس لو وی ورن (Low Wee)  از مالزیا را در پنج دور شکست داد. با تمام جذابیت هایکه اسکواش دارد به هر اندازه که این جام ادامه میابد جالب تر میشود و در ساحل های هانگ کانگ ادامه میابد. 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160