متجاوزین هنوز در عشرت

Posted on at


متجاوزین هنوز در عشرت


دریکی از ولسوالی های دور دست کشور بسر می برد او زندگی را روستایی را در کنار خانواده خود به خوشی سپری می کرد .


 


چون خانواده  شمایل در یکی از ولسوالی های ناامن زندگی می نمود همهمه بر پا شد تا جهت پاکسازی  منطقه از افراد مسلح غیر مسوول عملیات تصفیوی صورت خواهد گرفت.


شب هنگام عملیات آغاز شد منزل شمایل شان مانند سایر باشنده ها مورد بررسی (تلاشی) قرار گرفت دقایقی نگذشته بود که باز هم افرادمسلح به بهانه تلاشی وارد منزل شمایل شان گردیدند.


این بار بررسی متفاوت بودکمتر به اشیا توجه داشتند بیشتر افراد زیر بررسی بود گویی چهره ها شناسایی می گردد پدر شمایل اعمال و حرکات اشخاص را زیر نظارت داشت ٰ اما بروی خود نیاورد بررسی چهره ها نیز خاتمه یافت همه خانه را ترک گفتند . 


 


یک ساعت بعد درب خانه شمایل شان دوباره تک تک شد پدر که جز شمایل 16 ساله  دو پسر کوچک  و خانمش کسی دیگر نداشت ترس وجودش را فرا گرفت ٰ اما چاره چه بود به سوی درب منزل شتافت دید افرادی که ساعت قبل به عنوان تلاشی منزل آنان را بررسی نموده بودند دوباره بهانه آورده وارد منزل شدند .


 


پدر شمایل میخواست فریاد بزند تا همسایه ها به داد آنان رسد که چرا بدون جهت بارها به منزل آنان می آیند در آن لحظه میل سلاح بسوی پدر شمایل گرفته شد و به او دستور داد تا داخل دهلیز گردد همینکه پدر شمایل داخل شد دست و پا تمام اعضای خانواده با ریسمان بسته شد .


شمایل در مقابل چشمان خانواده مورد تجاوز جنسی  گروهی قرار گرفت .



تجاوز جنسی 7 مرد مسلح شب هنگام به عنوان عملیات تصفیوی یک خانواده را به کام نیستی فرو برد.


فردای آن روز پدر شمایل ٰ شمایل را به کلنیک برد ٰ اما مسوولین کلنیک از قبل از سوی زورمندان تهدید شده بودند شمایل را نپذیرفته به یکی از شفاخانه های شهر راجع ساختند چون خانواده شمایل در یکی از ولسوالی دور دست و صعب العبور بسر می برد تا رسیدن به شفاخانه 3 روز را در بر گرفت بعد از سه روز وقتی به منزل مقصود رسیدند اثر تجاوز کاملا از بین رفته بود .


وقتی قضیه شمایل مورد پیگرد قرار گرفت محکمه اول دو تن از متهمین را فقط به یک یک سال حبس محکوم نمود ٰ ولی 5 تن آنان آزادانه زندگی را به عشرت سپری می نمایند.


 


شمایل و وکیل مدافع او به این حکم محکمه قناعت نداشته و خواهان مجازات بیشتر همه عاملین تجاوز اند.


شمایل باخانواده اش دوباره در همان روستای دور دست با تهدید انتظار محکمه دوم را دارند و از نهاد های عدلی و قضایی خواهان عدالت اند.



About the author

160