سه دلیلیکه تویتر برای شما خسته کن است

Posted on at

This post is also available in:

در تویتر اصیل باشید.

امروز یک گفتگوی جالب با دوستان و همکاران خود داشتم که مرا واداشت تا در مورد بعضی دلایل که مردم را جذب شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی میکند فکر کنم. بی درنگ دو گروه در اندیشه من  پدید آمد.نخست آنهاییکه نمیخواهند گفتگو کنند و به معاشرت به پردازند چون دارای مشکل در اراده خود اند و یا به نوعی در ترس اجتماعی به سر میبرند, و گروه دوم آنهاییکه بسیار خسته کن اند.

بلاخره شما میخواهید که به رسانه اجتماعی تویتر بپیوندید, اما پیش از اینکه شما این کار را انجام دهید از شما میخواهم که دست به انجام یک کار خانگی بزنید. تعدادی از کاربران تویتر را جستجو کنید و به ببینید که آنها چی کار میکنند. آیا روی پیوندهایکه به راحتی در صفحه خود قرار داده اند کلیک میکنید؟ آیا چیز های را که نوشته اند میخوانید؟ آیا متن را میفهمید؟

به بسیار سادگی میتوان جزئی از از تویتر شد. شبکه ایکه مردم را تشویق میکند که هرچیزیکه دوست دارند, در هرلحظه, بدون کدام هدف ویژه ای وراد آن کنند و بدون نگرانی از اینکه کسی بیننده اش خواهد بود و یا نه و اینکه هدف شان از این چی می باشد. کاربران این را فقط یک روش به اشتراک گذاری آزاد موضوع ها میدانند.

بخاطر خدا یکی از این نوع کاربران نباشید. آنها در فضا محو میشوند. از کسانیکه فقط پیوند به اشتراک میگذارند و مردم را نادان می اندیشند, نباشید. مردم از این بسیار با هوشترند. ما درمقابل شما برخواهیم خواست و شما را از شبکه های اجتماعی بیرون خواهیم راند. موضوع های شما هرگز قابل بحث نیستند و موضوع هاییکه شما به اشتراک میگذارید آشغال فرض خواهند شد.

از شما میخواهم که یک شخص واقعی باشید و روش آن در پایین وجود دارد. سه دلیلکه کاربران در تویتر خسته کن به نظر میرسند عبارت اند از:

 1. شما عشق را با دیگران سهیم نمیکنید.

به فرض اینکه دیگران نیز چنین خواهند کرد, موضوع های دیگران را اشتراک گذاری نکنید. در این صورت خودخواه به نظر خواهید رسید نه یک فرد اجتماعی. از خود بزرگ بینی خود بکاهید و در یک مجموعه بزرگتر از خود سهم بگیرید. به یک گفتگو بپیوندید و با مردم اشتراک دیدگاه کنید. به این اندیشه نباشید که شما مسیح زمان خود هستید.

2. به هرچیزی هشتگ میزنید.

#آیا #این #آشنا #هست؟

شاید در دیدگاهای زیادی در این مورد گیر کرده باشید. هر وازه ایکه مینویسید کسی نیمخواند و بسیار خوشبخت خواهی بود به هر پیوند که به اشتراک میگذارید کسی کلیک کند. این پیوند ها نشانه ها اند که نشان میدهند در کدام بخش علاقه مند اید. اما اگر به این کار ادامه دهید خود را در رسانه ها اجتماعی بی هدف و بی مفکوره معرفی خواهید کرد. 

 

. بدون پیوند(Link) در تویتر پیام نگذارید.

انسانها واقعی از شما نمیخواهند که به تارنمای دوستان خود رفته و جمله را که در دوستی با شما نوشته اند بخوانید. از شما نمیخواهند هر باریکه آنها را دیدی آخرین بلاگهای شانرا مرور کنید. این کار را به اساس یک هدف و دلیل انجام دهید. من به شما پیشنهاد نمیکنم که پیوند موضوعهای دیگران را در تویتر خود ضمیمه نکنید, بلکه به شما پیشنهاد میکنم که این کار همیشگی شما نباشد. ابزار اجتماعی را برای هدف های اجتماعی استفاده کنید, نه فقط برای اهداف تجارتی خود. اولویت های خود را بازبینی کنید و ارتباطات هدفمندی ایجاد کنید. از اعمال کنترل بی مورد و ایجاد شلوغی دست بکشید و دیدگاها و موضوع های خلاقانه ای را به اشتراک بگذارید. با قدرت در فعالیت های رسانه اجتماعی خود اوج بگیرید, ازدهام در صفحه شما به تعقیب آن خواهد آمد.  

مرا در رسانه اجتماعی تویتر با این نشانی (  www.twitter.com/shaunnielknih ( دنبال کنید و تمام کارهای را که گفتم انجام دهید. در آنجا باهم حرف خواهیم زد.

اگر با گفته های من موافق نیستید, برایم پیام بگذارید که چگونه از شر این همه انبوه حسابهای خسته کن در رسانه های اجتماعی خلاص شویم. چشم به راه دیدگاهای شما هستم. 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160