خوشا به حال زمین که باز وقت سبز شودن وشگوفه بیرون کردنش فرا رسید

Posted on at



خوشا به حال زمین که باز وقت سبز شودن وشگوفه بیرون کردنش فرا رسید
بازهم یک بار دیگر شکر خداوند را به جا میاوریم بخاطر اینکه ما را با زنده گی همکار ساخت تا بتوانیم یک بار دیگر خوشبویی بهار سرسبزی زمین شگوفتن گل ها ترانه خواندن پرنده ها آسمان خوش رنگ آبی راببینیم واین بهترین نعمت خداوند بزرگ برای بنده گانش میباشد.



بازهم فصل خوشبویی فصل طراوت فصل زیبایی طبیعت فرا میرسد وبا گذشت هر روز ما یک قدم نزدیکتر میشویم به سرسبزی ونشاط وتازه گی دل ها فصل بهار فصلی است که همه باید دست به دست هم داده تا به توانیم در جهت سرسبزی که خوشبختی معنا میشود.



زحمت بکشیم نهال بشانیم کشت وزراعت کنیم تا یک بهار سرسبز تر از بهار که تفکر میکردید داشته باشید. در قدم معلومات کوتاه در باره نهال شانی وفواید :فصل بهار تنها فصلی است که میشود به خاطر سرسبزی کاری کرد از جمله آن کارها یکی هم شاندن نهال است این یک نهالی را که تو ای هموطن مینشانی با آن نهال هایکه دیگر هموطنان ما مینشانن اگر تو پیش خودت تفکر کنی میدانی آن همه نهال ها چقدر وطن مارا زیبا ومنظره دار میسازد ومانع آلوده شدن هوا میگردد.



فصل بهار فصل کار است. وخصوصا این بهاری که ما پیش رو داریم که قرار است در این بهار یک تغیر کلی در کشور ما رخ نما گردد ویک شخص جدید با تفکرات تازه حاکم این سرزمین شود وتفکرات تازه خود را در راه پیشرفت این کشور به خرج دهد واین یک رای ما باارزش است چون این یک رای آینده 5سال مردم را به دست یک نفر واگذار میکند.



وما از خداوند بزرگ خواهنیم تا این بهار را با این سرپرست جدید را آرام دور از گزنده گی دشمنان در پناه خود داشته باشد.به امید یک انتخابات شفاف ودور از ناامنی



About the author

parvin-yari

i am parvin yari student of univercity

Subscribe 0
160