درآمدزایی توسط فلم انکس و برنامه ایجادگر درونمایه اگزمر برای انکشاف آموزش و پروش و داستان سرایی در افغانسان و فراسوی آن

Posted on at

This post is also available in:

سیستم درآمدزایی فلم انکس به اساس اشتراکگذاری و نرم افزار محتوا ساز اگزمر هردو بر اساس همکاری قوی کارشناسان و انکشاف دهندگان نرم افزار از امریکا, ایتالیا و افغانستان ایجاد شده است و هدف آن توانمندی مردم برای یک آینده بهتر و استقلال مالی است. این روند از دختران کشورهای در حال توسعه مانند افغانستان شروع میگردد و به فلمسازهای حرفه ای مطرح مانند آنهاییکه در صفحه ایرن پکس”Eren’s Picks” انتخاب شده اند می انجامد.


 



 


این هفته دو کار مهم اتفاق خواهد افتاد.


رویداد نخست اجرای سیستم جدید درآمدی فلم انکس است که کاربران بر اساس امتیاز “Buzz Score” و رهبری در رسانه اجتماعی نه بر اساس تعداد بازدیدکنندگان درآمد کسب خواهند کرد. این در را بر روی هزاران فلمساز, دانش آموز, نویسنده و دیگران از سرتاسر جهان باز میکند.امتیاز بدون توجه به موقعیت جغرافیایی بصورت مساوی محاسبه خواهد شد. در نتیجه مردم در کشورهای در حال توسعه مانند افغانستان درآمدی معادل مردم در اروپا و آمریکا دریافت خواهند کرد.


 


درمورد بیشتر بخوانید: کیفیت برتر از کمیت,سیستم جدید درآمد زایی  فلم انکس


 


رویداد دوم معرفی برنامه ایجادگر درونمایه اگزمر “Examer Content Creator” است که در قالب یک صفحه ساده اما در عین حال تخصصی برای جستجوی شبکه های برجسته اجتماعی, جمع آوری و ایجاد درونمایه میباشد. این سیستم, دانش آموزان را از سرتاسر جهان به ویژه کشورهای در حال توسعه مانند افغانستان در آموختن رسانه اجتماعی و دیگر موضوع های مرتبط یاری میرساند. آنها به برسیه های آنلاین درسترسی خواهند یافت و بصورت خود کار وارد شبکه فلم انکس خواهند شد و از سیستم درآمد زایی آن بر اساس اشتراک گذاری سود خواهند برد.


 


 


در مورد بیشتر بخوانید:آموزش حرفه ای در رسانه اجتماعی, آموزش و تجارت پایدار


 


ترکیب این دو سیستم, درآمد زایی فلم انکس و ایجادگر درونمایه اگزمر آموزش حرفه ای و آموزشی را فراهم خواهد کرد و در عین حال مشوق های مالی را بشکل برسیه و سیستم درآمد زایی حرفی را برای دانش آموزها میسر خواهد کرد. یک دختر و یا پسر از یک کشور در حال توسعه به آموزش و تجارت پایدار دسترسی خواهد داشت, خواهد آموخت, درونمایه ایجاد خواهد کرد, درآمد کسب خواهد کرد و خانواده خود را برای آموزش بهتر و آینده درخشانتر یاری خواهد رساند.


سپاس به این دیدگاه جهانی. مطمئن هستم که روزی فلمسازهای جهانی مانند آبیل فرارا”Abel Ferrara” و ماتیو موداین”Mattew Modine”  داستانهای دختر و پسرهای دانش آموز را از مدرسه ای در هرات افغانستان خواهند گفت.



 


کلید واژه های دیدگاه جدید در مورد آموزش و بشردوستی پایدار عبارت اند از:


#ساختن استعداد محلی


#داستان سرایی


#تبلیغات ویدیویی


#بازرگانی اجتماعی


ما رابطه مستقیمی را بین آموزش پایدار, توانمدسازی بانوان, بازرگانی پایدار, فرهنگ, سرگرمی, رسانه و فن آوری ایجاد کرده ایم. این یک دیدگاه و یا یک برنامه آینده نیست. این یک واقعیت جاری است که تا کنون چهل هزار دانش آموز را مرتبط با برنامه انکشافی افغان, پنج هزار دانش آموز دختر ثبت شده در نرم افزار حرفه ای و آموزشی اگزمر”Examer Educational and Vocational Software” را در خود سهیم کرده است. تعدادی از چهل هزار فلمساز حرفه ای ثبت شده در شبکه پخش آنلاین فلم فلم انکس”Film Annex Online Film Distribution Platfort” بیش از سی ویدیو و نمایش تبلیغاتی را هر روزدر فلم انکس به اشتراک میگذارند و یک مجموعه کارشناسان رسانه ای و انکشاف دهنده گان فن آوری در افغانستان, ایتالیا و ایالات متحده امریکا واقع شده اند که من دوست دارم این را شبکه جهانی دیدگاه ها و فرصت ها بنامم.


شش فلمساز جهانی از بهترین های صفحه ایرنز پکس”Eren’s Picks” تصمیم گرفته اند که نرم افزار حرفه ای و آموزشی اگزمر را حمایت کنند و در برنامه فلم اگزمر “Examer Film Project”سهم بگیرند. آنها با ایجاد یک سلسله مقاله در مورد چگونگی  نوشتن فلم نامه تشریح پرداخته اند. این مقاله ها نخستین گام ها برای آموزش پنج هزار دانش آموز دختر در مورد داستان سرایی, فلم نامه نویسی و تولید مستقلانه فلم است. پیشنهاد میکنم که فلم های شانرا در پایین بخوانید:


جک تیو”Jack Tew”


الکس ناکن”Alex Nakone”


تیم اورچارد”Tim Orchard”


آمی هل”Amy Hill”


جف چیبا”Jeff Chiba”


مارک کاکزوسکی”Mark Kuczewski”


NO POLITICS, JUST INTERNET.



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160