شبکه های تبلیغاتی – سازمان ای او ایل شبکه تبلیغاتی آداپ . تی وی را خریداری میکند.

Posted on at

This post is also available in:

 

به اساس آخرین مقاله تارنمای تک کرنچ “Tech Crunch”سازمان آی او آیل”AOL”” قصد خرید تارنمای “Adap.tv” را دارد. این معامله مجموعا 405 ملیون دالر ارزش داشته که 322 آن به شکل نقد و 83 ملیون آن بشکل سهام این شرکت میباشد. این خبر دقیقا چند هفته بعد از معامله سازمان تریمرز آی پی اوه”Tremor’s IPO”  نشر شد.  هر دوی این سازمانها شبکه های تبلیغاتی سازمانهای فلم انکس و زنان انکس اند و در عرصه تبلیغات دارای خلاقیت اند. تغیر در روند فعالیت بازار یک امر معمول است. این فلم اثری از آقای تام مولن “Tom Molen” به شبکه فلم انکس به حیث یک شبکه فلم, بلاگ, دریافت معلومات و از همه مهمتر شبکه تبلیغات نظر انداخته است.

این قرارداد اگر موفقانه باشد بزرگترین خرید سازمان ای او ایل”AOL” از زمان مدیریت تیم آرمسترانگ”Tim Armstrong” در سال 2009 خواهد بود. در حال حاضر بزرگترین خرید ای او ایل”AOL” سازمان هافنگتون با 315 ملیون دالر است.

توقع میرود که این خرید در سه ماه سوم سال 2013 نهایی شود و شبکه “Adap.tv” به حیث یک جز مستقل شبکه ای او ایل”AOL” به کارش ادامه دهد. به اساس گفته آقای آرمسترانگ موسس و مجموعه کاری “Adap.tv” در پی آسان سازی تبلیغات در سطح بازرگانی برقی اند  و این دو سازمان این هدف را تعقیب خواهند کرد. این سازمان در حال حاضر یک ساختار خریداری منظم را برای مزایده تبلیغات در زمان واقعی  اداره میکند که شرایط را برای خرید سریع و آسان تبلیغات برای دیگر سازمانها فراهم میکند.

خرید برنامه ای و منظم در دستور کار سازمان ای او ایل”AOL” قرار دارد. در اخیر ماه سپتامبر این سازمان یک برنامه خرید پیش پرداخت را نیز راه اندازی خواهد کرد و شبکه Adap.tv نیز در آن سهم خواهد گرفت.

مقاله اصلی را در انیجاه بخوانید.



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160