فلم انکس و فلورنس در ذهن من, تبلیغات آنلاین, بشردوستی, پایداری, سواد دیجیتالی, شهروندی بدون مرز

Posted on at

This post is also available in:

فلورنس از پیازل میکالنگلو(Michelangelo)  

 

 فلم انکس توسط فلورانسی ها ایجاد شده است و این دلیلیست که تمرکز آن روی تمویل مالی و توانمندسازی هنرمندان, اندیشمندان, نویسندها, بانوان و دانش آموزها برای رسیدن به رویاهای شان با استفاده از سواد دیجیتالی و تبلیغات آنلاین است. دقیقا طوریکه فلورنس هنرمندان و دانشمندانی مانن میکالنگو, لیوناردو داونچی(Da Vinci), گالیله (Galileo) و دنتی الایری(Dante) را توانمندساخته است تا جهان را از تاریکی قرنهای میانه بسوی نوزایش علمی هدایت کنند. کاملا باور دارم که خانواده ای میدیسی(medici) بشکل ویژه کاسیمو دی میدیسی(Cosimo) و لورنزو ال مگدیفیکو(Magnifico) برنامه های خلاقانه فلم انکس را پشتیبانی خواهند کرد. 

از سال 2005 که شبکه فلم انکس تاسیس شده است, توانسته است سی صدهزار کاربر از 245 کشور جهان را به خود جلب کند که از این میان چهل هزار نفرشان به نوعی با صنعت فلمسازی و نوشتار سروکار دارند. در تارنمای فلم انکس, درونمایه ها, تبلیغات, درآمد, بشردوستی, پایداری, سواد دیجیتالی و شهروندی بدون مرز همه باهم بسوی دیدگاه جهان بزرگتر و پایدار که از درآمد تبلیغاتی تغذیه میکند و توسط امتیاز ویژه اندازه گیری میشود, کار میکنند. 

 



در ماه جاری تصمیم گرفتم که تمام موضوع های شخصی مانند تصویر, مقاله, بلاگ و پیام های خود را از شبکه های اجتماعی فیس بوک, گوگل پلس, لنک ان و تمبلر پاک کنم و تمام تمرکز خود را روی فلم انکس و شبکه اعضای آن متمرکز کنم. تصمیم پاک کردن تمام موضوع ها از حساب های کاربردی من در رسانه های اجتماعی به این خاطر است که آنها بشکل مالی به اعضای خود امتیاز نمیدهند, و بصورت اساسی تقسیم ثروت نمیکنند.

 

 

 

تمرکز دوباره من روی فلم انکس شامل کارهای تازه در بخش تولید ویدیو برای فلم انکس و کارهای خبرنگارانه است. فلم انکس بحیث یک سازمان و شبکه, نقش مسلط تری را در رسانه های مجازی به عهده میگیرد, به شمول تشریح بیشتر برنامه های خلاقانه فلم انکس در جهان سواد دیجیتالی و آموزش پایدار با شعار نوین: فلم انکس, رسانه اجتماعیکه پول میپردازد.

 

 

 

چندین سال میشود که درونمایه ها و معلومات شخصی خود را در فیس بوک, گوگل پلس و دیگر رسانه های اجتماعی به اشتراک میگذارم, بدون اینکه کدام مفاد مالی بدست آورم. این همیشه سادگی من بوده است... حالا رسانه های اجتماعیکه پول نمیپردازند, برایم مانند کتاب های نشانی اند که میتوانم در آنها فقط تعدادی از دوستان خود را بیابم. زمانیکه درونمایه ها و بخش اصلی ارتباطات من در تارنمای فلم انکس میزبانی, انکشاف و در میان گذاری شود, من به اساس امتیاز ویژه خود در این رسانه پرداخت کننده پول درآمد کسب میکنم.

 

 

برعلاوه تیم انکشافی فلم انکس در ایتالیا روی برنامه های مرتبط کار میکند که هر یکی از سی صد هزار کاربر ثبت شده ما در فلم انکس را اجازه میدهد تا از ده درصد درآمد که توسط کاربران ثبت شده از طریق صفحه ثبت نام فلم انکس من بهره ببرند. اجازه دهید که اینرا بیشتر تشریح کنم. اگر صد نفر خود را در فلم انکس از طریق صفحه شخصی ثبت فلم انکس من خود را ثبت کنند هر یکی چهار صد دالر درآمد کسب کنند. در مجموع  میشود چهل هزار دالر که من میتوانم از ده درصد آنرا که میشود چهار هزار دالر بر علاوه آنچه خودم در صفحه خود درآمد کسب میکنم, بدست آورم. این برایم اجازه میدهد تا درآمد خود را به اساس آنچه میتوانم از طریق صفحه شخصی خود بدست آورم تنظیم کنم.

سال نو مبارک!

لطف کرده و از صفحه شخصی من در فلم انکس بازدید کنید و به آن عضو شوید. لطف کرده از حساب بانوان انکس عضو شوید و برای مقاله ها, ویدیوها و موضوع های تازه آن عضو شوید.

فرانسسکو رولی

 

Francesco Rulli



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160